واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به غیبت گل‌محمدی؛ در نتایج تأثیرگذار است/ نحوه بازی پرسپولیس هواداران را به وجد نیاورد

واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به غیبت گل‌محمدی؛ در نتایج تأثیرگذار است/ نحوه بازی پرسپولیس هواداران را به وجد نیاورد

پایگاه خبری فوتبالی- محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس در واکنش به غیبت یحیی گل‌محمدی می‌گوید: وقتی سرمربی کنار خط نباشد طبعا تأثیر خودش را می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، کاپیتان سابق پرسپولیس بر این باور است که غیبت یحیی گل محمدی روی نتایج این تیم تأثیرگذار بوده است. محسن بنگر با بیان این جمله گفت: محرومیت دو جلسه‌ای یحیی گل محمدی شاید یکی از عوامل اصلی دو تساوی پی درپی پرسپولیس در دیدارهای هفته‌های اول و دوم بوده باشد. وقتی سرمربی کنار خط نباشد طبعا تأثیر خودش را می‌گذارد.
وی ادامه داد: البته آقا کریم (باقری) اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران است و بازیکنان هم دوستش دارند. او هم تلاش خودش را در تیم انجام می‌دهد اما تجربه نشان داده که غیبت سرمربی به هر حال تأثیر خودش را می‌گذارد. در بازی با آلومینیوم اراک یحیی گل محمدی برمی‌گردد و هواداران می‌توانند از جمعه همین هفته بُردهای پرسپولیس را بشمارند.

مدافع سابق سرخپوشان تهرانی همچنین افزود: دو مساوی در دو هفته اول برای تیم پرسپولیس نتایج خوبی محسوب نمی‌شود اما به هر حال هفته‌های اول معمولا این مشکلات پیش می‌آید. شاید اگر این نبردن‌ها ادامه داشته باشد جای نگرانی خواهد داشت. درواقع پرسپولیس در هفته سوم در اراک محکوم به پیروزی است و باید برنده از زمین خارج شوند.

محسن بنگر در خصوص عملکرد خط دفاع پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهارداشت: هرچند وقتی یک تیم گلی نمی‌خورد عملکرد دفاعی کل تیم خوب بوده اما به نظر می‌رسد خط دفاع پرسپولیس بهتر از فصل گذشته شده باشد. علیرضا بیرانوند هم به دروازه برگشته و یک آرامش خاصی به تیم داده است. با بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی فکر می‌کنم شرایط بهتر از این هم خواهد شد. او یک مدافع با تجربه و بین المللی است که می‌تواند رهبر جدید خط دفاع پرسپولیس باشد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد خط حمله پرسپولیس، یادآور شد: شاید بتوان نکته تاریک بازی‌های پرسپولیس از دست دادن موقعیت‌هایی است که نصیب بازیکنان می‌شود. نباید این موقعیت‌های گلزنی را با بی دقتی از دست بدهیم. اگر بچه‌ها دقت لازم را به خرج می‌دادند چه بسا تیم پرسپولیس به جای دو تساوی و ۲ امتیاز الان صاحب ۶ امتیاز شده بود. در بازی با ذوب آهن موقعیت‌های بیشتری نصیب تیم پرسپولیس شد که هدر رفت. باید قدر چنین موقعیت‌هایی را دانست و به راحتی آن را از دست نداد.

مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس درخصوص بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: آنچه مشخص بود و از اول هم می‌دانستیم سازماندهی دفاعی منظم تیم جواد نکونام است. فولاد خوزستان به راحتی گل نمی‌خورد و عملکرد دفاعی فوق العاده‌ای دارد. در بازی با چنین تیم‌هایی بازیکنان خلاق می‌توانند خیلی تأثیرگذار باشند. چنین بازیکنانی لایه‌های دفاعی را می‌شکافند و راه دیگر استفاده از ضربات ایستگاهی است. متأسفانه به نظر می‌رسید تیم پرسپولیس مطابق میل فولاد بازی می‌کند و بر همین اساس شاهد یک بازی کسل کننده بودیم.

بنگر با اشاره به حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه، یادآور شد: واقعا عجیب بود که نحوه بازی بچه‌ها به گونه‌ای بود که هواداران پرتعداد و پرشور پرسپولیس را به وجد نیاورد. شما وقتی در حضور تماشاگران خودی بازی می‌کنید باید انرژی بیشتری بگذارید. هم شما به عنوان بازیکن به تماشاچیان انرژی می‌دهید و هم آنها به شما روحیه و انرژی می‌دهند. این یک رابطه دو طرفه است و باید بازیکنان خیلی بهتر و قوی تر مقابل فولاد خوزستان بازی می‌کردند. این طرفداران پرسپولیس بی نظیر هستند و امیدوارم بچه‌ها در بازی‌های بعدی کمی‌بیشتر به فکر آنها باشند.

محسن بنگر در پایان درخصوص پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک نیز گفت: آلومینیوم اراک تیم خوبی است که هفته گذشته توانست صنعت نفت را در آبدان شکست دهد. سال گذشته هم بازی‌های خوبی برابر پرسپولیس انجام داد و بچه‌ها باید ششدانگ و با تمرکز کامل مقابل این تیم صف آرایی کنند. پرسپولیس می‌تواند آلومینیوم را حتی در اراک شکست دهد به شرط آن که دقت و تمرکز چاشنی کار بچه‌ها شود. نباید موقعیت‌ها را از دست داد و امیدوارم بازیکنان بتوانند با وسواس و دقت فراوان تیم حریف را شکست داده و اولین پیروزی تیم را در فصل جدید کسب کنند.

7777