پیروزی بی دردسر نراتزوری در روز درخشش 4 مهاجمش

پیروزی بی دردسر نراتزوری در روز درخشش 4 مهاجمش

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک دیدار خانگی مقابل اسپتزیا با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید و با شش امتیاز به صدر جدول رفت. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوم سری آ ایتالیا، روز شنبه از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم‌های اینتر و اسپتزیا در استادیوم جوزپه مه آتزا مقابل هم صف آرایی کردند. در هفته گذشته نراتزوری مقابل لچه به پیروزی دو بر یک دست پیدا کرد و در آن سمت اسپتزیا در برابر امپولی با نتیجه خفیف یک بر صفر، سه امتیاز را مال خود کرد. 

در نیمه اول اینتر تیم برتر میدان بود. شاگردان سیمونه اینزاگی از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 35، لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی با پاس گل روملو لوکاکو، دروازه مهمان را گشود. در ادامه اینتر فرصت‌های بیشتری برای افزایش اختلاف داشت، اما نیمه اول در نهایت با همان حساب یک بر صفر به سود اینتر به پایان رسید. 

در نیمه دوم نراتزوری این بار خیلی سریع توسط هاکان چالهان‌اوغلو اختلاف را دو برابر کرد. در ادامه سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت تا ادین ژکو و خواکین کوریا را به جای روملو لوکاکو و لوتارو مارتینز به زمین بفرستد و همین دو مهاجم، گل سوم را پایه ریزی کردند. در دقیقه 82 خواکین کوریا با پاس ژکو گل سوم را زد تا اینتر به پیروزی 3-0 برسد.

4416