شاگردان آرتتا رقیب جدید تیم گواردیولا در فصل جدید

شاگردان آرتتا رقیب جدید تیم گواردیولا در فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال موفق شد در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر 0 بورنموث را شکست دهد و بدین ترتیب تیم میکل آرتتا یک پیروزی شیرین دیگر را هم به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال هر دو بازی اول خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و اکنون سومین بازی خود را هم با پیروزی سپری کرد. آرسنال اکنون با 9 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس است و به نظر می رسد که رقیب اصلی منچسترسیتی برای قهرمانی است!

البته هنوز فصل به تازگی شروع شده و برای زدن چنین حرف هایی بسیار زود است اما آرسنال تا اینجای کار نشان داده که تیم بسیار خوبی در فصل جدید دارد و می تواند در جمع تیم های بالای جدول باشد.

در این بازی گل های آرسنال را سالیبا و مارتین اودگارد (دو بار) به ثمر رساند. اودگارد که در این فصل تبدیل به کاپیتان آرسنال شده است، عملکرد بسیار خوبی داشته است. از سویی گابریل ژسوس که از منچسترسیتی به آرسنال آمده است، در این بازی پاس گل داد و روند خوب خود را ادامه داد.

در هر صورت باید دید که آرتتا می تواند این شرایط خوب را ادامه دهد یا خیر چرا که قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیازمند داشتن ثبات است.

خلاصه بازی آرسنال و بورنموث

1470