ترکیب رئال مادرید و سلتاویگو؛ آنچلوتی چه خط هافبکی چید؟

ترکیب رئال مادرید و سلتاویگو؛ آنچلوتی چه خط هافبکی چید؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته دوم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه بالایدوس به مصاف سلتاویگو می رود و این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از جدایی کاسمیرو است و بدین ترتیب مادریدی ها در این بازی یک خط هافبک جدید دارند.

به گزارش فوتبالی، همانطور که در رسانه ها گفته شده بود، با توجه به غیبت کروس در این بازی به علت سرماخوردگی، خط هافبک رئال مادرید مقابل سلتاویگو متشکل از ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی و لوکا مودریچ است. در واقع این بازی می تواند یک تست خوب برای خط هافبک جدید رئال مادرید بدون وجود هافبکی مثل کاسمیرو باشد و باید دید که شوامنی در پست هافبک دفاعی به چه شکل عمل خواهد کرد. ضمن اینکه کاماوینگا هم توانایی های دفاعی بالایی دارد و می تواند در این زمینه به او کمک کند.

در خط حمله رئال مادرید باز هم شاهد حضور بنزما در کنار والورده و وینی جونیور هستیم و این قضیه به خوبی نشان می دهد که آنچلوتی خط حمله خود را برای فصل جدید پیدا کرده است و این ترکیب را به عنوان ترکیب اصلی قبول دارد.

رئال مادرید در هفته گذشته مقابل آلمریا کامبک زد و بازی را با نتیجه دو بر یک برد و اکنون باید دید که در این هفته چگونه عمل خواهد کرد.

ترکیب رئال مادرید

کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، شوامنی، کاماوینگا، مودریچ، والورده، وینیسیوس، بنزما.

ترکیب سلتاویگو

آگوستین مارکسین؛ خاوی گالان، اونای نونیز، آیودو، هوگو مایو؛ تاپیا، بلتران، فرانکو چروی، اسکار رودریگز؛ پاچنسیا، یاگو آسپاس

1470