تصویری از اولین بازی ملی رونالدو، 19 سال پیش

تصویری از اولین بازی ملی رونالدو، 19 سال پیش

پایگاه خبری فوتبالی - درست 19 سال پیش در چنین روزی، کریستیانو رونالدو اولین بازی خود در تیم ملی پرتغال را در پیروزی یک بر صفر مقابل قزاقستان انجام داد که کسی تصور نمی کرد که آن بازیکن قرار است که روزی به بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو در سال 2007 به کاپیتانی تیم ملی پرتغال رسید. این ستاره یکی از بهترین ورزشکاران تاریخ کشورش است اما اولین بازی ملی خود را درست 19 سال پیش در چنین روزی انجام داد. رونالدو در آن بازی بین دو نیمه به عنوان یار ذخیره فیگو در حالی وارد زمین شد که بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد. رونالدو از همان اولین لحظه به دروازه قزاقستان فشار آورد. تک گل بازی را سیمائو به ثمر رساند هر چند که بدون تردید کریستیانو رونالدو چهره ویژه آن مسابقه بود.

رونالدو بعد از آن در یورو 2004 حضور پیدا کرد و اولین تورنمنت ملی خود را تجربه کرد. او اولین گل ملی خود را در مرحله گروهی یورو در مقابل یونان به ثمر رساند. کریستیانو آن یورو را با دو گل و دو پاس گل به ثبت برساند. رونالدو اولین گلش در جام جهانی را هم در سال 2006 در مقابل ایران به ثبت رساند.

رونالدو بهترین گلزن تاریخ تیم ملی پرتغال و البته کل تیم های ملی است. او فاتح یورو 2016 و لیگ ملت های اروپای 2019 شده است و  در حالی در پنجمین جام جهانی خود حضور پیدا می کند، قطعا انگیزه زیادی برای قهرمانی دارد.

4125