عکس؛ وقتی زیدان به دعوای کاسمیرو با بازیکن لیورپول می‌خندید!

عکس؛ وقتی زیدان به دعوای کاسمیرو با بازیکن لیورپول می‌خندید!

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو به تازگی به طور رسمی از رئال مادرید به منچستر یونایتد پیوسته است و همین قضیه و اینکه قرار است او در لیگ برتر انگلیس بازی کند، موجب شده تا شبکه های اجتماعی و رسانه ها به طور ویژه ای به کاسمیرو بپردازند.

به گزارش فوتبالی، یکی از قاب های جالب کاسمیرو در تقابل با تیم های انگلیسی، مربوط به بازی میان رئال مادرید و لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای 2020/21 است. این بازی در ورزشگاه آنفیلد برگزار می شد و دور برگشت بود. رئال مادرید بازی رفت را در شهر مادرید با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان برده بود.

روی یک صحنه جالب از آن بازی کاسمیرو با رابرتسون، مدافع چپ لیورپول دچار درگیری شد و بازی به چالش کشیده شد. زیدان که این صحنه را مشاهده می کرد، لبخندی زد و به نوعی به آن صحنه خنده اش گرفت طوری که هنوز هم این خنده‌ی زیدان در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع کاسمیرو با اندرو رابرتسون که بازیکن لیورپول بود دچار درگیری شد و اکنون او به منچستر یونایتد پیوسته است که دشمن دیرینه لیورپول در لیگ برتر انگلیس است و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود.

1470