کین رکورد شگفت‌انگیز آگوئرو را شکست

کین رکورد شگفت‌انگیز آگوئرو را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین در پیروزی تاتنهام مقابل ولورهمپتون با نتیجه یک بر صفر توانست رکورد گلهای سرجیو آگوئرو در لیگ انگلیس را بشکند.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش انگلیسی هفته گذشته با گلش مقابل چلسی توانسته بود با گلهای آگوئرو برابری کند و با گلش مقابل ولورهمپتون حالا با 185 گل برای تاتنهام در لیگ انگلیس، رکورد تاریخ از نظر تعداد گل برای یک باشگاه را از آن خود کرده است و حالا در تلاش است تا به آلن شیرر به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ انگلیس برسد.

تاتنهام در نیمه اول بازی مقابل ولورهمپتون نمایش خوبی نداشت اما در نیمه دوم با هدایت آنتونیو کونته عملکرد بهتری داشت. کین در ابتدا با ضربه سر توپ را به تیرک زد اما در دقیقه 64 روی ارسال پریشیچ توانست گلزنی کند. تاتنهام با همین گل سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد و به صورت موقت به صدر جدول لیگ انگلیس رسید و از سویی کین حالا فقط 16 گل تا جیمی گریوز به عنوان بهترین گلزن تاریخ تاتنهام فاصله دارد.

کین در پایان بازی به بی تی اسپورت گفت :" 9-10 سال خارق العاده را در لیگ انگلیس داشتم. امیدوارم که سالهای بزرگی را پیش روی خود داشته باشم. عاشق گلزنی هستم. مهمترین چیز پیروزی است. از هم تیمی هایم تشکر می کنم. باید شروع بهتری در بازیها داشته باشیم و باید بهتر شویم اما این که بدون ارائه نمایش درخشان می توانیم پیروز شویم هم نشان از قدرت ماست."

4125