انتقاد قهرمان کشتی جهان از بدقولی مسئولان شهرستان آمل

انتقاد قهرمان کشتی جهان از بدقولی مسئولان شهرستان آمل

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان با انتقاد از بدقولی مسئولان شهرستان آمل، اعلام کرد که پاداش‌های وعده داده شده به وی تعلق نگرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، امیرحسین زارع که سال گذشته دو مدال برنز المپیک و طلای جهان را در فاصله دو ماه در توکیو و اسلو به دست آورد، با گلایه از عدم تحقق وعده پاداش از سوی مسئولان اظهار داشت: ابتدا تشکر ویژه‌ای از مردم فهیم استان مازندران و شهرستان آمل دارم که همیشه با دعای خیر و دلگرمی‌شان ما را در مسابقات بین‌المللی حمایت کردند، همین‌ها برای ما کافی است. فقط یک گلایه می‌ماند و آن اینکه زمانی که من و هادی ساروی المپیکی شدیم، قرار شد دو قطعه زمین به ما اهدا شود که خوشحال کننده بود. از المپیک که برگشتیم، باز هم همین خبر اعلام شد و اتفاقی نیفتاد. دو ماه بعد که به جهانی رفتیم و طلای جهانی را گرفتیم، نماینده مردم شهر آمل در مجلس که در مراسم حضور داشت از آن تریبون اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند در حالی که این طور نبود.

وی با اشاره به اینکه تا امروز هم این زمین‌ها به آنها واگذار نشده، ادامه داد: 13 ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را  دیدیم و نه اتفاقی رخ داده است. حتی همان زمان اعلام کردند یک میدان در آمل با تندیس ما به اسم المپیک می‌شود که این اتفاق هم نیفتاد. چند وقت قبل یک فیلم منتشر شد که در بابلسر با حضور وزیر ورزش از مدال‌آوران جهانی نروژ تقدیر شد و آنجا هم نماینده مردم آمل، فرماندار و شهردار حضور داشتند که باز هم این مسئله عنوان شد که به ساروی و زارع دو قطعه زمین داده شده است و پیگیری خانواده‌های ما هم سرانجامی نداشته و همه پوچ بود. شهرداری می‌گوید شورا، شورای می‌گوید فرماندار و فرماندار می‌گوید نماینده مجلس.

زارع همچنین تاکید کرد که وعده پاداش باشگاه فولادین ذوب هم بعد از جهانی نروژ محقق نشده است. وی گفت: از شرکت فولادین ذوب که سال گذشته در لیگ برتر، تیم داشت و اسم آمل را دوباره سر زبا‌ن‌ها انداخت، تشکر کنم. این شرکت از کشتی حمایت کرد اما رئیس این باشگاه هم وعده‌ای به ما داد که عملی نشد.

قهرمان سنگین وزن سال 2021 جهان با اشاره به اینکه این حرف‌ها فایده‌ای ندارد، عنوان کرد: اینها مصداق آب در هاون کوبیدن است. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم و اینکه کسی با این موضوعات برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد و این اصلا درست نیست که از ما سوءاستفاده شود. ما به خاطر مردم و جمهوری اسلامی بدون هیچ چشمداشتی کشتی می‌گیریم، فقط اینها را گفتم که مردم بدانند این وعده‌ها عملی نشده و ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.

7777