نگاهی به نقشه‌های بارسلونا؛ از اوبامیانگ و ممفیس تا عبده و خرید مهاجم

نگاهی به نقشه‌های بارسلونا؛ از اوبامیانگ و ممفیس تا عبده و خرید مهاجم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران بارسلونا تکالیف خود را به آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی موکول کرده اند و در فاصله کمتر از دو هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به شدت سرشان شلوغ است.

به گزارش فوتبالی، انها در ابتدا باید تکلیف برخی بازیکنان خروجی نظیر اوبامیانگ و ممفیس را روشن کنند تا بدین ترتیب بتوانند قرارداد ژول کنده را در لالیگا ثبت کنند. مارکا در گزارشی تحرکات نقل و انتقالات بارسلونا را مرور کرده است:

اومتیتی در راه ایتالیا: لچه به خرید قرضی مدافع فرانسوی ابراز تمایل کرده است و مذاکرات در حال پیشروی است. مارتین بریتویت دیگر بازیکن مازاد بارسلونا است که جایی در برنامه های ژاوی ندارد اما فسخ قراردادش مشکل است چرا که بارسلونا باید پول زیادی بپردازد که فعلا امکان پرداخت آن را ندارند.

سرجینیو دست در لیست مازاد ژاوی: مدافع هلندی - امریکایی نیز در برنامه های ژاوبی جایی ندارد. مربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی شنبه وقتی از مدافعان کناری خود اسم برد به دست اشاره نکرد و در موردش گفت:" او خودش از شرایط خبر دارد." منچستریونایتد به این بازیکن علاقمند است.

شانس بالای ماندن بالده: بارسلونا به دنبال خرید دو مدافع کناری در دو جناح است هر چند که به علت مشکلات مالی شاید به یکی رضایت بدهند. فویث، مونیر و بیرین گزینه های آنها برای پست دفاع راست هستند و اگر یکی از آنها خریده شود، بالده به عنوان ذخیره آلبا در تیم بزرگسالان حضور خواهد داشت. اگر مارکوس الونسو در پست دفاع چپ خریده شود، خبری از خرید دفاع راست نیست و سرجی روبرتو، آرائوخو و کنده گزینه های بارسا در این پست خواهند بود.

عبده یا یک مهاجم جدید: یکی از بحث های بارسلونا در خط حمله است. اگر اوبامیانگ و ممفیس هر دو جدا شوند، شاید بارسا به سراغ خرید یک مهاجم ارزان برود و ژاوی این گزینه را رد نکرده است. خرید یک مهاجم جدید به معنی جدایی عبدالصمد الزلزولی است که قرضی جدا می شود. اما اگر مهاجمی خریده نشود، عبده می ماند.

جدایی قرضی پابلو تورهبارسلونا در ابتدا روی حضور این بازیکن در تمرینات تیم بزرگسالان و بازی کردنش با تیم بارسای بی فکر می کرد اما ژاوی احتمال جدایی قرضی وی را رد نکرده است.

4125