عکس؛ تفاوت عجیب قد و هیکل بازیکنان در مسابقات زیر 15 سال آفریقا!

عکس؛ تفاوت عجیب قد و هیکل بازیکنان در مسابقات زیر 15 سال آفریقا!

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال در قاره آفریقا با جنجال مواجه شده است. تیم زیر 15 سال موریتانیا تصمیم گرفت که از مسابقات منطقه "فائو" در قاره آفریقا  که در لیبری برگزار می شود، انصراف بدهد.

به گزارش فوتبالی، تیم زیر 15 سال موریتانی در اولین بازی مسابقات مقابل سیرالئون با نتیجه شش بر صفر شکست خورد که البته به نظر می رسد که تیم سیرالئون محدودیت سنی را رعایت نکرده است و بازیکنان این تیم از نظر سنی خیلی بزرگ تر از بازیکنان حریف هستند. در حقیقت تصاویر منتشر شده نشان می دهد که قد و هیکل بازیکنان دو تیم چقدر با هم متفاوت است و عملا می توان گفت که امکان ندارد که بازیکنان هر دو تیم هم سن باشند!

فدراسیون فوتبال موریتانی در بیانیه ای اعلام کرده است که برخی بازیکنان حریف به قوانین تورنمنت احترام نگذاشته اند و از بازیکنان بالاتر از سن قانونی استفاده کرده اند. وی اعلام کرد:" خیلی از تماشاگران به ما اطلاع دادند که سن برخی از بازیکنان تیم های حاضر در مسابقات بالاتر از محدودیت سنی شرکت در تورنمنت است."

فدراسیون فوتبال موریتانی از حضور در ادامه مسابقات انصراف داده است و گفته است که سلامتی و امنیت بازیکنانش را دلیل این تصمیم می داند و نمی خواهد که باعث مصدومیت یا خطرات دیگر برای بازیکنانش شود. این مسابقات با حضور 9 تیم قاره آفریقا برگزار می شود که فعلا هیچ تیم دیگری در حمایت از موریتانی تصمیم به انصراف نگرفته است.

4125