علیزاده: ای کاش در چیدمان داوران دقت شود

علیزاده: ای کاش در چیدمان داوران دقت شود

پایگاه خبری فوتبالی- قائم مقام باشگاه مس رفسنجان از کمیته داوران می‌خواهد که در چینش داوران دقت کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علی علیزاده در خصوص تساوی دربی کرمان بین مس رفسنجان و گل گهر سیرجان گفت: آقای قلعه نویی به من گفت که ما باید این بازی را می‌باختیم و شانس آوردیم، اما جدا از بحث فنی، مسئله‌ای که وجود دارد این است که داوری‌های ما واقعا مشکل و در مسیر بسیار بدی قرار دارد. شما اگر دقت کرده باشید کمک داورها در بازی اخیر ما انگار جرات دخالت نداشتند و سکوت کرده بودند، من نمی‌خواهم به داوران تهمت بزنم و اتفاقا ذهنیتم نسبت به داوران مثبت است و فرض را بر پاکی آنها گذاشته‌ایم و امیدوارم همینطور هم بماند.

او در مورد اینکه باشگاه نساجی اعتقاد دارد در بازی اول با مس رفسنجان متحمل ضرر از سمت داوری شدند؛ ادامه داد: من اتفاقا دوست داشتم اگر پنالتی برای آنها رخ داده، اعلام می‌شد و پنالتی و بی عدالتی‌هایی که به ضرر ما هم بوده گرفته می‌شدند چرا که آنطور بازی به نفع ما تمام می‌شد. آقای افشاریان مصاحبه کرد و گفت که حق با مس رفسنجان بوده و اشتباه داوری رخ داده است اما ای کاش در چیدمان داوری‌ها کمی دقت شود و داورانِ باصلابت و مقتدر به‌کار گرفته شوند تا شاهد اشتباهی که زحمات یک باشگاه را به هدر می‌دهد، نباشیم؛ اتفاقی که در این دو هفته افتاد و ما را از اهدافمان دور کرد.

علیزاده در مورد اینکه دربی از نظر فنی چطور بود؛ توضیح داد: درمورد مسائل فنی هم همان‌طور که سرمربی رقیب گفت تیم ما بهتر بازی کرد و لیاقت برنده‌شدن را هم داشت. در روزی که تیم سرتر میدان بودیم و همه‌چیز برای برنده شدن مهیا بود قسمت نبود که برنده شویم و امیدوارم با زحمات محمد ربیعی و بازیکنان در ادامه فصل نتایج بهتری را کسب کنیم.


وی با اشاره به اینکه بازی برای تیم‌های حریف در رفسنجان دشوار است؛ عنوان کرد: فصل گذشته ما در چند پست ضعف‌هایی داشتیم که امسال با جذب بازیکنانی مثل حامد لک و سایرین تیم‌مان را یک دست کرده‌ایم و طبق برنامه‌ای که داشتیم کار را جلو برده‌ایم، هرچند ناگفته نماند رقبا هم در این فصل بیشتر روی ما حساب می‌کنند و کار ما سخت‌تر است.

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان در مورد اعتقاد کارشناسان مبنی بر نمایش زیبای مس در دو هفته اخیر گفت: این نگاه کارشناسان نتیجه چهار سال ثبات مدیریتی و فنی است و با کاربلدی مدیر تیم آقای زین الدینی و دانش آقای ربیعی که لازم و ملزوم یکدیگر هستند؛ بسیار به آینده تیم خوشبین هستیم. آقای ربیعی هم صدمین بازی‌ای بود که روی نیمکت مس می‌‌‌نشست که قبل از دربی نیز از او تقدیر شد.

علیزاده در پایان در مورد اینکه در دو فصل اخیر پنج هفته ابتدایی را نتیجه نگرفتند ولی در این فصل دو امتیاز گرفتند افزود: بله البته دو مساوی از ما گرفتند و حق ما برد بوده است و اگر داوری اذیت‌مان نمی‌کرد اوضاع طور دیگری بود و امیدوارم دقت داوران بیشتر شود تا با یک سوت اشتباه حق هیچ تیمی ضایع نشود.

7777