جزییات پیشنهاد پی‌اس‌جی برای هافبک مورد نظر بارسلونا

جزییات پیشنهاد پی‌اس‌جی برای هافبک مورد نظر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در بازار نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعال است و همچنان به تلاش های خود برای خرید در خط هافبک ادامه می دهند.

به گزارش فوتبالی، جذب فابیان رویز اسپانیایی نهایی شده است و به نظر می رسد که کیلور ناواس راهی ناپولی خواهد شد اما این تنها تحرکات آنها نیست چرا که پی اس جی در تلاش است تا برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی را هم بخرد. سیلوا یکی از گزینه های بارسلونا در تابستان بود اما به نظر می رسد که کاتالان ها از جذب او ناامید شده اند و به همین خاطر پی اس جی به سراغ خرید ستاره پرتغالی رفته است.

آس گزارش داده است که پی اس جی پیشنهادی رسمی به مبلغ 80 میلیون یورو را برای خرید برناردو سیلوا به دست منچسترسیتی رسانده که تیم انگلیسی این پیشنهاد را رد کرده است. تیم گواردیولا اعتقاد دارد که برناردو بازیکنی کلیدی در پروژه این تیم است و اجازه رفتن وی را نخواهند داد. قهرمان لیگ فرانسه همچنان به دنبال تقویت خود است و احتمالا در روزهای آینده با پیشنهادی با مبلغ بالاتر به سراغ جذب برناردو می روند.

بارسلونا در این تابستان سخت برای خرید برناردو سیلوا تلاش کرد اما ماندنی شدن فرنکی دی یونگ این انتقال را منتفی کرد. بارسا می خواست از پول فروش هافبک هلندی برای خرید برناردو استفاده کند.

4125