مدافع مازاد بارسلونا مقصد جدید پیدا کرد

مدافع مازاد بارسلونا مقصد جدید پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اسکای اسپورت و فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش دادند که لچه مذاکرات را با بارسلونا برای خرید ساموئل اومتیتی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، انتقال اومتیتی به لچه به صورت قرضی خواهد بود و بدین ترتیب بارسلونا فعلا یکی از بازیکنان مازاد را از لیست خود خالی خواهد کرد. اومتیتی مدتهاست که در لیست مازاد بارسلونا قرار دارد و خودش هم مشکلی با رفتن ندارد اما مشکل این جاست که پیدا کردن مشتری برایش خیلی سخت بود اما به نظر می رسد که این بازیکن حاضر شده تا راهی لیگ ایتالیا شود.

اومتیتی در زمستان گذشته دستمزد خود را به شکل قابل توجهی کاهش داد تا به مدیران بارسلونا برای ثبت قراردادهای بازیکنان جدید کمک کند و به همین خاطر رابطه خوبی با مدیران بارسا داشت اما پیدا کردن مشتری برای او خیلی دشوار بود که حالا لچه می تواند این بحران را حل کند.

کمتر از دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و بارسلونا باید با خروج بازیکنان مازاد درها را به روی خریدهای جدید بگشاید.  آنها هنوز در ثبت قرارداد بازیکنانشان مشکل دارند و به طور مثال همچنان نتوانسته اند که قرارداد ژول کنده مدافع فرانسوی خود را ثبت کنند و حضور این بازیکن در بازیهای آینده کاتالان ها در لالیگا دشوار به نظر می رسد.

4125