مورینیو رفت چلسی برد؛ تداوم پیروزهای لسترسیتی

مورینیو رفت چلسی برد؛ تداوم پیروزهای لسترسیتی

به گزارش ایرنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) با برگزاری شش دیدار به صورت همزمان آغاز شد.
بر اساس این گزارش، در مهمترین دیدارهای این هفته، چلسی که خوزه مورینیو را به خاطر کسب نتایج ضعیف کنار گذاشته و گاس هیدینگ را بجای او انتخاب کرده، به مصاف ساندرلند رفت و این تیم را 3 بر یک شکست داد. در این مسابقه، استیو هولند، هدایت چلسی را بر عهده داشت.
در این دیدار، براتیسلاو ایوانوویچ (5)، پدرو رودریگز (13) و اسکار (50) برای چلسی گلزنی کردند و تک گل ساندرلند را فابیو بورینی در دقیقه 53 به ثمر رساند.
چلسی تا پیش از این مسابقه با 15 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار داشت اما با کسب 3 امتیاز این مسابقه، 18 امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه پانزدهم ایستاد.
در دیگر دیدار این هفته، لسترسیتی شگفتی ساز که با 35 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست داد و یازدهمین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ جزیره بدست آورد.
ریاض محرز در دقایق 27 و 65 و شینجی اوکازاکی در دقیقه 40 برای لستر و روملو لوکاکو در دقیقه 32 و کوین میرلس در دقیقه 80 برای اورتون گلزنی کردند.
لسترسیتی با کسب 3 امتیاز این مسابقه، 38 امتیاز شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند.
شاگردان لوئیز فن خال نیز در هفته هفدهم لیگ جزیره به مصاف نوریچ سیتی رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود نوریچ پایان یافت تا ناکامی های فن خال با من یونایتد ادامه یابد و گمانه زنی ها برای جدایی او از شیاطین سرخ قوت گیرد.
کامرون ژروم در دقیقه 38 و آلکساندر تنی در دقیقه 54 برای نوریچ و آنتونی مارسیال در دقیقه 66 برای منچستریونایتد گلزنی کرد.
منچستریونایتد که پیش از این مسابقه با 29 امتیاز در رده چهارم قرار داشت، با این شکست یک پله صعود کرد و در جایگاه پنجم ایستاد.
در دیگر دیدارهای این هفته، تاتنهام 2 بر صفر از سد ساوتهمپتون گذشت و بالاتر از منچستریونایتد در رده چهارم جدول قرار گرفت.
پورتموث و کریستال پالاس نیز در این هفته، با نتیجه مشابه 2 بر یک به ترتیتب، وست برومویچ و استوک سیتی را شکست دادند.
ورزشی(2)**9140**1379

انتهای پیام /*