هشدار کمیته بدوی به سرپرست فدراسیون فوتبال

هشدار کمیته بدوی به سرپرست فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرده که کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی، بابت برخی اقداماتش هشدار داده است.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که خبرگزاری قوه قضاییه مدعی شد که با توجه به عضویت ماجدی در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون طی نامه‌ای به سرپرست فدراسیون اخطار داده به دلیل تعارض منافع بوجود آمده، یا باید از سمت خود در هیئت رئیسه استعفا دهد یا از شرکت در انتخابات فدراسیون کناره‌گیری کند. 

خبری که واکنش فدراسیون فوتبال را در پی داشت و آنها این موضوع را تکذیب کردند منتهی امروز خبرگزاری فارس از نامه جدید کمیته بدوی انتخابات به میرشاد ماجدی رونمایی کرده است.

در این نامه که به امضای علی فلاحتی رییس کمیته بدوی انتخابات رسیده است، اینگونه نوشته شده است:" حسب بررسیهای بعمل آمده توسط این کمیته ، بعضی تصمیمات و اقدامات جنابعالی(میرشاد ماجدی) در مقام سرپرستی فدراسیون با استناد به اساسنامه و ماهیت نامزدی جنابعالی کاملا در تضاد بوده و مصداق عینی تعارض منافع است. ضمن تذکر جدی تاکید می کند چنانچه اقدامات موثر مبنی بر توجیه قانونی اقدامات اخیر در سریعترین زمان ممکن معمول نشود، کمیته بدوی در خصوص حضور و یا عدم حضور جنابعالی در لیست نامزدها تصمیم خواهد گرفت."

حالا باید منتظر ماند و دید که ماجدی و فدراسیون فوتبال، واکنشی به این خبر نشان خواهند داد یا نه.

ظاهرا فارس اصل نامه را هم در اختیار دارد که اقدام به انتشار آن نکرده است.

1984