رونمایی از مستند ویژه انتقال جنجالی ستاره بارسلونا به رئال مادرید

رونمایی از مستند ویژه انتقال جنجالی ستاره بارسلونا به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نتفلیکس از مستند خود در مورد انتقال لوئیس فیگو از بارسلونا به رئال مادرید رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، شبکه نتفلیکس از مستند جدیدی رونمایی کرده که موضوع آن انتقال معروف لوئیس فیگو از بارسلونا به رئال مادرید در سال ۲۰۰۰ است که ساخت این مستند با مشارکت خود او، پپ گواردیولا و فلورنتینو پرز صورت گرفته است. این مستند در ۲۵ آگوست پخش خواهد شد.

این انتقال بسیار بحث برانگیز بود و در کاتالونیا به خشم عمومی دامن زد. فیگو از باشگاه فوتبال اسپورتینگ پرتغال به بارسلونا پیوست؛ باشگاهی که در سال ۱۹۹۵ آغازگر دوران حرفه‌ای او بود. او قبل از اینکه در تابستان سال ۲۰۰۰ این باشگاه را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند، به مدت ۵ سال در نیو کمپ حضور داشت و موفقت های بزرگی کسب کرد.

این بازیکن پرتغالی ۵ فصل در پایتخت اسپانیا بازی کرد و سپس به ایتالیا رفت تا ۴ سال پایانی دوران حرفه ای خود را با اینتر سپری کند.

او در دوران اوج خود یکی از بهترین بازیکنان جهان بود و برای تیم ملی پرتغال در ۱۲۷ بازی ۳۲ گل به ثمر رساند. او شخصیت فوق العاده‌ای است و مستند مربوط به او باید فوق العاده باشد.

گفتنی است که فیگو پس از آن که از بارسلونا به رئال مادرید رفت، در ال کلاسیکوی نیوکمپ، هواداران بارسلونا سر خوک به سمت او پرتاب کردند.

1470