هشدار ستاره لیورپول به هم‌تیمی‌هایش در خصوص منچستریونایتد

هشدار ستاره لیورپول به هم‌تیمی‌هایش در خصوص منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول به هم تیمی‌هایش هشدار داد که اصلاً نباید این منچستریونایتد را دست‌کم بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست 2-1 مقابل برایتون در هفته نخست لیگ برتر، روز شنبه اتفاق بسیار جالبی در لیگ برتر انگلیس رقم خورد و برنتفورد موفق شد با نتیجه چهار بر صفر، شیاطین سرخ را تحقیر کنند تا شرایط برای تن هاگ و بازیکنان از همیشه سخت تر شود. حالا یونایتدی‌ها در دوشنبه همین هفته باید به مصاف لیورپولی بروند که موفق به کسب پیروزی در دو بازی ابتدایی خود نشده و تشنه پیروزی است. 

به نقل از سایت گل، بسیاری معتقدند که شاگردان یورگن کلوپ از شانس بیشتری برای کسب پیروزی در الدترافورد برخوردار هستند، اما فن ددایک گفت: "بازی بزرگی است، اما نمی‌خواهم یک بیانیه صادر کنم. قصد ما کسب 3 امتیاز و پیروزی است و هرکاری برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد. در چند سال اخیر برای ما کسب پیروزی الدترافورد کار سختی بوده است. البته سال گذشته توانستیم با نتیجه 5-0 به پیروزی برسیم و نمی‌توانم انکار کنم که برد بسیار شیرینی بود."

"امسال آن‌ها شروع بدی داشتند و ما نیز نتوانسته‌ایم بهترین عملکرد خود را نمایش دهیم. به نظرم بازی بسیار جذابی در انتظار همگان است. از نظر من منچستریونایتد تیم خیلی خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد."

4416