محرومیت یک جلسه‌ای سرمربی چلسی؛ کونته محروم نشد!

محرومیت یک جلسه‌ای سرمربی چلسی؛ کونته محروم نشد!

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل و آنتونیو کونته به ترتیب 35 هزار و 15 هزار پوند جریمه شدند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه هفته گذشته تیم‌های چلسی و تاتنهام از هفته دوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند. در این دیدار جنجالی و پرحاشیه دو تیم در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت دادند. برای چلسی، کالیدو کولیبالی و ریس جیمز گلزنی کردند و گل‌های اسپرز را پیرامیل هویبرگ و هری کین به ثمر رساند.  اما پیش از گل دوم تاتنهام در ثانیه‌های آخری، کریستین رومرو مدافع آرژانتینی موی کوکورلا مدافع چلسی را کشید، اما داور بازی آنتونی تیلور این صحنه را خطا نگرفت و ثانیه‌هایی بعد، هری کین با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. این کار خشم توماس توخل را برانگیخت و حتی با آنتونیو کونته نیز دعوا کرد. 

به نقل از مارکا، دعوا و و درگیری کونته و توخل در کنار زمین و حتی پس از سوت پایان بازی، بازتاب زیادی در رسانه‌های بریتانیایی داشت. کونته و توخل هرکدام با کارت قرمز آنتونی تیلور روبرو شدند.

حالا پس از گذشت چند روز از آن اتفاقات، اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفت تا توماس توخل را 35 هزار و کونته را 15 هزار پوند جریمه کند. همچنین توخل حق نشستن روی نیمکت آبی‌های لندن را برای بازی آینده ندارد. 

4416