باقری: تمیروف مازاد نیست؛ معلوم نیست دیاباته پرسپولیسی شود

باقری: تمیروف مازاد نیست؛ معلوم نیست دیاباته پرسپولیسی شود

پایگاه خبری فوتبالی - مربی پرسپولیس گفت: قبل از بازی هم پیش بینی یک دیدار سخت مقابل فولاد را داشتیم.

به گزارش فوتبالی، کریم باقری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و قبل از بازی هم چنین پیش‌بینی ای می‌کردم به این خاطر که فولاد تیم خوبی است که مربیان و بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

وی افزود: در اینگونه بازی‌ها باید از تک موقعیت‌هایی که به دست می‌آورید گلزنی کنید و ما برای به ثمر رساندن گل موقعیت داشتیم و سه امتیاز را بگیریم که متأسفانه نتوانستیم این کار را بکنیم تمام تمرکز خود را برای بازی بعدی می‌گذاریم. هر مسابقه برای ما مهم و سخت است زیرا همه تیم‌ها قوی شده و بازیکنان خوبی در اختیار گرفتند. البته این موضوع برای ما بهانه نیست و تلاش می‌کنیم در بازی بعدی سه امتیاز را بگیریم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس برای جذب شیخ دیاباته برنامه‌ای دارد و گمانه‌زنی‌های مطرح شده نسبت به جدایی تیمروف توضیح داد: اگر تیمروف مازاد بود او را جزو فهرست تیم قرار نمی‌دادیم. تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده و تیمروف جزو بازیکنان پرسپولیس است. اگر قرار به جدایی باشد باشگاه تصمیم می‌گیرد. اگر قرار است بازیکنی هم جایگزین شود و در این چند روز چنین بازیکنی پیدا کنند حتماً اعلام می‌شود. در مورد دیاباته هم روز گذشته گفتم این موضوع را از رسانه‌ها شنیدم و صددرصد معلوم نیست او بتواند به پرسپولیس بیاید یا خیر.

باقری در خصوص فرم به نسبت خوب پرسپولیس مقابل فولاد اما باز هم هواداران در پایان مسابقه ناراضی بودند و اعتقاد داشتند در دو هفته اول لیگ که سایر مدعیان برنده می‌شوند پرسپولیس چهار امتیاز را از دست داده و به نظر می‌رسید با توجه به روند جذب بازیکن در نقل و انتقالات این تیم در شروع فصل عملکرد بهتری داشته باشد، توضیح داد: هفته‌های آینده را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم بازی به بازی نتایج بهتری به دست آوریم. خوشحالم پس از چند وقت هواداران ما به ورزشگاه آمده و کنار تیم بودند. هواداران همیشه از تیم پرسپولیس برد و نتایج خوب می‌خواهند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم چنین اتفاقی برای طرفداران بیفتد. 

وی در خصوص باز نشدن نماد سرخابی‌ها در بورس و اینکه آیا باید قراردادها مانند همه جای دنیا شفاف اعلام شود، عنوان کرد: در این خصوص اگر مدیر رسانه تیم ما توضیح بدهد بهتر است اما همه جای دنیا می‌بینید تیم‌ها هزینه می‌کنند یک تیم مقداری بالاتر و تیم دیگر مقداری کمتر، این اتفاقات در همه جای دنیا می‌افتد اینکه ما هم بخواهیم مبلغی مشابه استقلال هزینه کنیم دلیل نمی‌شود. باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان خوب به کار گرفت. الان نیز با اضافه شدن یک بازیکن خارجی دنبال این هستند دومین مهاجم را هم به پرسپولیس اضافه کنند تا تیم تکمیل‌تر شود.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا با شفاف اعلام شدن مبلغ تیم موافق است، گفت: شفاف زمانی است که همه کارها را اعلام کنند ایرادی ندارد برای ما را اعلام کنند اما باید در کل فوتبال ما چنین اتفاقی بیفتد. فقط بازیکنان، مربیان و افراد دیگر نباید قراردادشان شفاف شود بلکه باید در مورد مسائل مالی کل فوتبال مثل فدراسیون و مدیران نیز شفاف‌سازی صورت گیرد. نباید بگویند بازیکن فلان مقدار گرفته تا همه هجوم بیاورند یا مربی چرا این مبلغ را گرفته است. اگر قرار است شفافیت باشد باید همه مسائل را اعلام کنند.

باقری در خصوص اینکه امسال در تمرینات پیش‌فصل و بازی‌های ابتدایی لیگ برتر نقش پررنگ‌تری در کادر فنی پرسپولیس داشته است، توضیح داد: من همیشه در کنار تیم هستم. امسال می‌دانید تعدادی از اعضای کادر فنی قبلی ما جدا شدند و نفرات جدیدی آمدند. از بین مربیان ایرانی من و سیدجلال حسینی هستیم اما سایر دستیاران خارجی هستند. تا زمانی که خارجی‌ها راه بیفتند من کنار خط بیشتر می‌آیم و صحبت می‌کنم. البته تمام دوستان تلاش می‌کنند تا اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد.

1470