اعتراف داور دیدار چلسی - تاتنهام به اشتباه سنگینش

اعتراف داور دیدار چلسی - تاتنهام به اشتباه سنگینش

پایگاه خبری فوتبالی - مایک دین داور VAR دیدار چلسی - تاتنهام اعتراف کرد که باید حرکت کریستین رومرو روی مارک کوکورلا را خطا اعلام می‌کرد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه هفته گذشته تیم‌های چلسی و تاتنهام از هفته دوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند. در این دیدار جنجالی و پرحاشیه دو تیم در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت دادند، اما پیش از گل دوم تاتنهام در ثانیه‌های آخری، کریستین رومرو مدافع آرژانتینی موی کوکورلا مدافع چلسی را کشید، اما داور بازی آنتونی تیلور این صحنه را خطا نگرفت و ثانیه‌هایی بعد، هری کین با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. این کار خشم توماس توخل را برانگیخت و حتی با آنتونیو کونته نیز دعوا کرد. 

به نقل از سایت گل، مایک دین که داور VAR بود، درباره این صحنه به میل پلاس گفت: "پیش از گل دوم هری کین، من از آنتونی تیلور داور مسابقه خواستم که کمی صبر کند تا من به صحنه درگیری کریستین رومرو و کوکورلا نگاهی بیاندازم. من نمی‌توانستم به عنوان داور VAR خطا اعلام کنم، اما می‌توانستم به آنتونی تیلور بگویم تا خودش نگاهی به صحنه بیاندازد تا شاید رومرو کارت قرمز دریافت کند. بله من در این صحنه برای کمک نکردن به تیلور اشتباه کردم." 

4416