واکنش مدیرعامل باشگاه دورتموند به احتمال جذب رونالدو

واکنش مدیرعامل باشگاه دورتموند به احتمال جذب رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - هانس یواخیم واتسکه مدیرعامل باشگاه دورتموند اعتراف کرد که آن‌ها هیچ گونه تماسی با کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد و مدیر برنامه‌هایش نداشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال 2021 کریستیانو رونالدو با مبلغ 20 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست تا دومین حضورش را در این تیم تجربه کند. او در فصل گذشته از نظر فردی عملکرد خوبی داشت، اما شیاطین سرخ نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند و امسال باید در لیگ اروپا رقابت کنند. این موضوع باعث شده تا رونالدو خواهان خروج از الدترافورد و پیوستن به تیم دیگری باشد که در لیگ قهرمانان حضور دارد. در چند ماه اخیر، ستاره سابق رئال مادرید به تیم‌های چلسی، ناپولی، اتلتیکو مادرید و حالا بروسیا دورتموند لینک شده است. 

به نقل از مارکا، واتسکه مدیرعامل دورتموند به رسانه‌ها گفت: "در اولین نگاه، آوردن کریستیانو رونالدو به بروسیا دورتموند یک ایده بسیار زیباست. من عاشق او هستم. رونالدو بهترین بازیکن جهان است. اما ما هنوز هیچ تماسی با بازیکن و ایجنتش نداشته‌ایم. پس به همین دلیل، این اخبار صحت ندارند."

نکته جالب این اخبار، بالاتر رفتن ارزش سهام دورتموند بود. پس از لینک شدن رونالدو به زنبورها، ارزش این باشگاه 2.3% افزایش پیدا کرد.            

4416