انتخاب سرآناليزور ايرانى در جام ملت هاى فوتسال آسيا

انتخاب سرآناليزور ايرانى در جام ملت هاى فوتسال آسيا

پایگاه خبری فوتبالی - حسين شمس به عنوان سرآناليزور مسابقات جام ملت هاى فوتسال آسيا در كويت انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال، سرمربى اسبق تيم ملى فوتسال ايران در اين خصوص گفت:بر اساس نامه اى كه از سوى AFC ارسال شده من به عنوان سر اناليزور مسابقات جام ملت هاى آسيا در كويت انتخاب شدم كه مهرماه برگزار مى شود. من در كنار آقاى يونگ از مالزى و آقاى عيسى فلاح از كويت آناليزورهاى مسابقات خواهيم بود و بهترين بازيكن، بهترين دروازه بان و برنده عنوان جايزه بازى جوانمردانه را انتخاب خواهيم كرد. اين قطعا افتخارى براى من و خانواده فوتسال و نشان دهنده جايگاه و عظمت فوتسال ايران در آسياست.
شمس همچنين اضافه كرد:فوتسال ما به حمايت فدراسيون و همدلى نياز دارد. خوشبختانه اتفاقات خوب و مثبتى را در فوتسال شاهد هستيم كه موجب اميدوارى است.بايد تشكر كنم از فدراسيون و ميرشاد ماجدى كه مطالبات مربيان پايه فوتسال را در اين مقطع پرداخت كردند. مربيان فوتسال از سه سال پيش طلبكار بودند و توجهى به اين مسئله نمى شد. خود من بارها در اين مورد انتقاد كردم اما بالاخره به اين بچه ها توجه شد و مطالبات سه سال گذشته را فدراسيون پرداخت كرد. از سوى ديگر با آقاى صانعى و همكارانشان در تيم ملى فوتسال جوانان قرارداد امضا شد كه اين اقدامات نشان دهنده توجه فدراسيون به فوتسال و احترام به مربيان تيم هاى ملى است. بايد از كار خوب و ارزشمند قدردانى كرد.اين اقدامات باعث مى شود مربيان كار خودشان را با آرامش و تمركز دنبال كنند
سرآناليزور مسابقات جام ملت هاى كويت همچنين در خصوص شرايط تيم ملى ايران به منظور حضور در اين رقابت ها اظهار داشت:وحيد شمسايى تيم خوب و جوانى را آماده كرده كه تغييرات زيادى دارد و با تركيبى متفاوت براى حضور در مسابقات آماده مى شود. اميدوارم بتوانيم با تيم بسيار قوى و خوبى بر جام ملت ها حضور يابيم و نتايج شايسته اى كسب كنيم. 

1470