رومانو جزییات انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد را اعلام کرد

رومانو جزییات انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کار انتقال کاسمیرو از رئال مادرید به منچستر یونایتد رو به پایان است و بدین ترتیب این بازیکن برزیلی را به زودی در پیراهن شیاطین سرخ خواهیم دید چرا که پس از تایید آنچلوتی اکنون رومانو گفته است که کار انتقال به پایان رسیده و جزییات آن را گفته است.

به گزارش فوتبالی، طبق گفته فابریزیو رومانو که خبرنگار ویژه نقل و انتقالات است، رئال مادرید تمام جزئیات پیشنهاد منچستر یونایتد را پذیرفته است و باشگاه‌ها هم اکنون قراردادها را آماده می‌کنند. شیاطین سرخ قرار است مبلغ 60 میلیون یورو را به رئال مادرید بدهند. همچنین 10 میلیون یورو به عنوان پاداش عملکرد در قرارداد کاسمیرو قرار داده شده است که طبق شرایطی خاص باید به رئال مادرید پرداخت شود.

مدت زمان قرارداد کاسمیرو با منچستر یونایتد 4 سال خواهد بود که البته امکان تمدید یک ساله هم در آن قرار داده شده است و بدین ترتیب به نظر می رسد که کاسمیرو بتواند تا 5 سال در منچستر یونایتد بماند. او اکنون 30 ساله است.

گفته می شود که ادامه مراحل اداری انتقال کاسمیرو به منچستر یونایتد شنبه یا یکشنبه به پایان برسد و بدین ترتیب خبر رسمی منتشر شود.

باید دید که عملکرد این بازیکن در جمع شیاطین سرخ چگونه خواهد بود.

1470