آنچلوتی جدایی ستاره برزیلی رئال مادرید را تایید کرد

آنچلوتی جدایی ستاره برزیلی رئال مادرید را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دیگر کارلوس هنریکه کاسمیرو به خط پایان دوران حضورش در رئال مادرید رسیده است و این بازیکن به زودی قرار است جمع مادریدی ها را ترک کند و راهی منچستر یونایتد شود.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی رئال مادرید مقابل سلتاویگو جدایی کاسمیرو از رئال مادرید را تایید کرد و بدین ترتیب دیگر باید کاسمیرو را از رئال مادرید رفتنی دانست. فابریزیو رومانو هم که خبرنگار ویژه نقل و انتقالات است این صحبت های آنچلوتی را پوشش داد و به جدایی کاسمیرو از رئال مادرید اشاره کرد.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی خود پیرامون کاسمیرو گفت:"من با کاسمیرو صحبت کردم. او می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند. ما تصمیم او را درک می کنیم."

بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید که در نهایت کاسمیرو که سال ها در قلب خط هافبک رئال مادرید حضور داشت در نهایت چه زمانی به طور رسمی راهی منچستر یونایتد می شود و در آن تیم اوضاع برای این ستاره برزیلی به چه شکل پیش می رود.

همچنین دیگر مثلث افسانه ای کروس، مودریچ و کاسمیرو در خط هافبک رئال مادرید هم به پایان خود می رسد و سوپرجام اروپا آخرین جامی بود که این مثلث در کنار هم فتح کردند.

1470