خوش‌شانس به سبک مظاهری(ویدیو)

خوش‌شانس به سبک مظاهری(ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرتغالی سپاهان از دروازه‌بان تیمش حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری دروازه‌بان سپاهان که در 2 هفته متوالی دچار اشتباهات عجیبی شده، خوش‌شانس بوده که این اشتباهات به ضرر تیم او نشده است. 

یکی از اشتباهات مظاهری به بازی سپاهان برابر استقلال و برخورد این دروازه‌بان با جعفر سلمانی برمی‌گردد که در فضای مجازی هم سروصدای زیادی به پا کرد اما بیژن حیدری در تصمیمی که استقلالی‌ها شدیدا به آن معترض بودند، خطای سلمانی روی مظاهری را اعلام کرد.

صحنه مشکوک بازی استقلال و سپاهان که بیژن حیدری خطای سلمانی روی مظاهری را اعلام کرد

اشتباه عجیب دیگر دروازه‌بان سپاهان به دقیقه ۳۴ بازی دیشب سپاهان و نساجی برمی‌گردد که داور بازی در تصمیمی عجیب و بحث‌برانگیز، صحنه برخورد رشید مظاهری با رضا جعفری را خطا نگرفت و دستور به ادامه بازی داد. صحنه‌ای که تقریبا از دید اکثر کارشناسان داوری، جریمه‌ای جز اخراج مظاهری نداشت.

صحنه مشکوک بازی دیشب سپاهان و نساجی

بعد از دو اشتباه بزرگ مظاهری، ژوزه مورایس سعی کرده به گلر اول تیمش روحیه دهد.

او درباره مظاهری گفته است:" بازیکن ما می‌خواست بهترین عملکردش را نشان بدهد و اشتباه وجود دارد. ما باید از کارهای منفی درس بگیریم و اتفاقات مثبت بیشتری رقم بزنیم. همه اشتباه می‌کنند؛ اشتباهاتِ یک سری افراد واضح است ولی برای برخی به چشم نمی‌آید. ما به‌عنوان یک انسان کامل نیستیم و من خوشحالم که می‌توانیم از یکدیگر حمایت کنیم تا بهتر و بهتر شویم."

7655