عکس؛ ستاره‌هایی که کاسمیرو به زودی با آن‌ها روبرو می‌شود؟

عکس؛ ستاره‌هایی که کاسمیرو به زودی با آن‌ها روبرو می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که انتقال کاسمیرو از رئال مادرید به منچستر یونایتد در حال وقوع است و بدین ترتیب این ستاره برزیلی قرار است به زودی به جمع شیاطین سرخ بپیوندد و بدین ترتیب او را برای فصل جدید در لیگ برتر انگلیس ببینیم.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو سالیان سال است که در رئال مادرید و لالیگا توپ می زند اما با توجه به اینکه او یک هافبک فیزیکی است، می تواند در لیگ انگلیس هم که یک لیگ فیزیکی است بازی کند. کاسمیرو در این سال ها به همراه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با تیم های انگلیسی روبرو شده است و مقابل ستاره های تیم های انگلیسی بازی کرده است؛ ستاره هایی مثل کوین دی بروینه، هری کین، محمد صلاح و انگولو کانته. اکنون او با پیوستن به منچستر یونایتد در خط هافبک شیاطین سرخ با این هافبک ها و ستاره های انگلیسی روبرو خواهد شد و باید دید که عملکرد کاسمیرو مقابل آن ها به چه شکل خواهد بود.

در واقع کاسمیرو هم به جمع ستاره های لیگ برتر انگلیس اضافه می شود. البته باید دید که او در منچستر یونایتد عاقبت خوبی خواهد داشت یا نه چرا که واران و رونالدو در حال حاضر در شرایط خوبی در منچستر یونایتد نیستند.

1470