اسطوره آرژانتینی که با کارهای مارادونا مخالف بود خود را مدیون او می‌داند!

اسطوره آرژانتینی که با کارهای مارادونا مخالف بود خود را مدیون او می‌داند!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره سابق فیورنتینا، گابریل باتیستوتا از رفتار با مارادونا اظهار پشیمانی کرد و گفت: "ما هیچ چیز به او ندادیم."

به گزارش فوتبالی، باتیستوتا و مارادونا هیچوقت همزمان با هم در سری آ حضور نداشتند، باتیستوتا برای فصل ۱۹۹۱/۹۲ به فیورنتینا پیوست درحالی که مارادونا تابستان قبل از آن سری آ را ترک کرده بود. هرچند این دو بازیکن همراه هم در تیم ملی آرژانتین بازی کردند و در جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا به طور ویژه ای ظاهر شدند اما اکثرا در موقعیت های متفاوتی بازی می کردند.

باتیستوتا در مصاحبه با روزنامه لا ناسیون در مورد مرگ مارادونا و رفتاری که با او در طول دوران زندگی‌اش شد صحبت کرد: "وقتی درمورد او فکر می کنم احساس عجیبی به من دست می دهد و حس می کنم به او مدیون هستم. من با ۶۰ درصد کارهای او موافق نیستم ولی ما برای مراقبت از او چه کردیم؟ من به عنوان یک طرفدار و به عنوان عضوی از جامعه چه کاری انجام دادم؟ ما هیچ کاری نکردیم. او همه چیز خود را وقف ما کرده بود و در عوض ما هیچ چیزی به او ندادیم. از اول هیچکس کاری برای دیگو انجام نداده بود. آخرین تصویر از مارادونا در تلویزیون تاسف آور است. وقتی این تصویر را دیدم با خودم گفتم "این یک روح است." فکر می کنم مارادونا را به آنجا کشانده بودند تا از او سواستفاده کنند."

مارادونا در طول دوران حرفه ای خود و بعد از آن نیز یک چهره جنجالی بود. اغلب اوقات از او به عنوان یکی از برترین فوتبالیست های تاریخ یاد می شود. این بازیکن آرژانتینی، ناپولی را دوبار قهرمان سری آ کرد و در پیروزی آرژانتین در جام جهانی ۱۹۸۶ نقش اصلی را داشت. 

مارادونا همچنان در شهر ناپل بسیار محبوب است و چهره او در دیوارهای سراسر شهر کامپانیا دیده می شود.

1470