بازی روان شاگردان مورایس به یاد دوران محرم

بازی روان شاگردان مورایس به یاد دوران محرم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان سپاهان زیرنظر کادرفنی پرتغالی خود نمایش خوبی از خود نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان شب گذشته موفق شد در دیداری تماشایی نساجی مازندران را شکست داده و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند.
مورایس و شاگردان در حالی موفق شدند تیم نساجی را در یک بازی سراسر هجومی و پرموقعیت شکست دهند که برابر استقلال چنین سبکی از بازی را به نمایش نگذاشته بودند. شاید مهم‌ترین دلیلش هم به نوع نگرش مورایس برگردد که به خوبی در نشست پس از بازی با استقلال آن را برای خبرنگاران تشریح کرد:"ببینید مربیگری در مورد تعادل است. ما سعی می کنیم که همیشه تعادل را حفظ کنیم. ما نباید تعادل را از دست بدهیم و باید آن را همیشه حفظ کنیم. این روندی است که یک تیم باید آنرا حفظ کند."
سپاهان در بازی خارج از خانه برابر استقلال به حساسیت بیشتری حمله می‌کرد و نوعی از بازی اقتصادی را به نمایش گذاشت و به استفاده از اشتباهات تیم حریف دل بست و اتفاقا مزدش را هم گرفت. رویکردی که شاید در تضادی آشکار با سبک بازی سپاهانِ نویدکیا در ورزشگاه آزادی بود. جایی که تیم محرم با خلق بیش از هشت موقعیت گلزنی راهی به دروازه حریف پیدا نکردند.
اما در بازی دیشب، سپاهان مورایس در جلد تیم محرم رفت و با ارائه یک بازی سراسر هجومی توانست تیم شایسته و قابل تقدیر حمید مطهری را شکست دهد. بازی‌ای که نشان داد مورایس به کلیدواژه "تعادل" وفاداری خاصی دارد و اگر ایجاد آن برابر استقلال را در دادن توپ به حریف و صبر برای استفاده از اشتباهات آنها می‌دانست، برابر نساجی در خلق موقعیت‌های بسیار و بازی تهاجمی حتی در زمان جلو بودن در نتیجه می‌دانست.
باید دید مورایس برابر تیم زهردار امیر قلعه‌نویی در هفته بعدی چه رویکردی برای ایجاد تعادل مدنظرش در تیم سپاهان اتخاذ خواهد کرد.

7777