هافبکی که پس از کاسمیرو تبدیل به پلن B منچستریونایتد شد

هافبکی که پس از کاسمیرو تبدیل به پلن B منچستریونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در ابتدا به جذب آدریان رابیو از یوونتوس علاقه نشان داده بود اما اکنون این بازیکن تبدیل به پلن B شیاطین سرخ شده است چرا که آن ها در حال جذب کاسمیرو هستند.

به گزارش فوتبالی، بنا بر گزارشات مذاکره منچستر یونایتد با یونتووس بر سر هافبک آنها آدرین رابیو در حالت معلق باقی مانده و احتمال دارد به کلی لغو شود.

شیاطین سرخ فصل جدید لیگ انگلیس را بسیار ناامید کننده آغاز کرده‌اند و به شدت به دنبال تقویت کردن خط هافبک خود هستند. تابستان امسال یوونتوس رابیو را از اعضای اصلی تیم کنار گذاشت و یکسال مانده به پایان قرارداد به دنبال پیدا کردن مقصد جدید برای او بود. این باشگاه با منچستر یونایتد برای بستن قرارداد به توافق رسیده بود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، از آنجایی که دو طرف هنوز نتوانسته‌اند بر سر دستمزد رابیو به توافق برسند، روند جذب او بسیار کند شده است. 

دستمزد درخواستی این بازیکن فرانسوی بسیار بالاست، چیزی حدود ۸ تا ۱۰ میلیون یورو به ازای هر فصل و شیاطین سرخ با این مبلغ موافق نیستند.

همچنین از آنجایی که این تیم در چمپیونز لیگ حضور ندارد، رابیو چندان راضی به انتقال نیست.

معلق شدن این قرارداد به این معنی است که يوونتوس قادر نخواهد بود در زمان باقی مانده به جذب هافبک پاری سن ژرمن، لئاندرو پاردس اقدام کند.

از سویی شیاطین سرخ هم به سراغ جذب کاسمیرو رفته اند و به نظر می رسد که رابیو دیگر اولویت نیست و تبدیل به پلن B شده است.

1470