بالاترین رقمی که بارسلونا می‌تواند برای خرید ستاره پرتغالی بدهد چقدر است؟

بالاترین رقمی که بارسلونا می‌تواند برای خرید ستاره پرتغالی بدهد چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا بودجه خود را برای جذب برناردو سیلوا مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی، علی رغم شک و تردید برخی از خبرنگار های خارج از اسپانیا، رسانه های کاتالانی تضمین کردند که نقل و انتقالات دیگری از سوی بارسلونا درحال انجام است. از آنجایی که آبی و اناری ها به وضوح در این روز ها به دنبال جذب ستاره پرتغالی منچسترسیتی بوده اند، به نظر می رسد هدف اول آنها برناردو سیلوا است.

به گفته اسپورت، بارسلونا سقف ۸۰میلیون یورویی برای برناردو سیلوا تعیین کرده و از این موضع کوتاه نخواهد آمد.  ماندن فرنکی دی یونگ در باشگاه نیز صرف نظر از مشکلاتی که ممکن است با خود به همراه داشته باشد، نیاز بارسلونا به فروش بازیکن را نیز در پی دارد. هرچند اتلتیک گزارش کرده که مبلغ درخواستی منچستر سیتی ۱۰۰ میلیون یورو است.

گزینه های بارسلونا برای ترک باشگاه ممفیس دپای، سرجینیو دست و پیر امریک اوبامیانگ هستند. بازیکن اول درحال مذاکره با یوونتوس است و دو بازیکن دیگر علاقه تیم های انگلیسی را به خود جلب کرده اند.

احتمالا بارسلونا مجبور است این بازیکنان را علی رغم میلشان قانع به ترک باشگاه کند. اصرار دی یونگ به ماندن در تیم نقشه بارسلونا برای آوردن سیلوا را بر هم زده است و احتمالا اوبامیانگ یا دست باشگاه را ترک کنند.

1470