طیبی در لیست تیم ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا

طیبی در لیست تیم ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در لیست این تیم برای مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال امروز (پنجشنبه) اسامی 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال ایران، برای آماده‌سازی جهت شرکت در جام ملت‌های آسیا 2022 را اعلام کرد که نام حسین طیبی در میان بازیکنان دیده نمی‌شود.

فدراسیون‌های تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا باید فهرست اولیه‌ای شامل 25 بازیکن را برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام کنند که طیبی در آن فهرست قرار دارد. کادر فنی تیم ملی همچنین در نظر دارد یکی از دروازه‌بانان جوان لیگ برتری را که دچار مصدومیت شده است، به رقابت‌های آسیایی ببرد که این بازیکن به‌خاطر مصدومیت خود نمی‌تواند در اردوی آتی شرکت کند.

حسین طیبی که از 11 روز پیش در تمرینات پالمای اسپانیا حاضر شده است، در اردوی تیم ملی در شهریور حضور نخواهد داشت و به همین خاطر در فهرست 23 نفره تیم ملی اسمی از او برده نشد. البته با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا در پنجره فیفا برگزار نمی‌شود، رایزنی‌هایی برای بازگشت کاپیتان تیم ملی به اردوی این تیم با باشگاه پالما انجام شده است.

شاگردان وحید شمسایی تمرینات خود را از روز دوم شهریور در تهران آغاز می‌کنند و روز 17 شهریور، برای شرکت در تورنمنت تایلند به این کشور سفر خواهند کرد.

برنامه دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

6 مهر
ایران - اندونزی، ساعت 17:30، سالن باشگاه الکویت

8 مهر
ایران - چین تایپه، ساعت 21:30، سالن باشگاه الکویت

10 مهر
ایران - لبنان، ساعت 19:30، سالن باشگاه الکویت

۴۱۵۴