عکس؛ تجلیل از ستاره سابق یونایتد و سیتی توسط بوکاجونیورز

عکس؛ تجلیل از ستاره سابق یونایتد و سیتی توسط بوکاجونیورز

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس ته وز مهاجم اسبق فوتبال آرژانتین شب گذشته پیش از بازی دو تیم روساریو سنترال و بوکا جونیورز توسط تیم سابقش مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، کارلوس ته وز دوران مربیگری خود را با هدایت تیم روساریو آغاز کرده است. در حقیقت ته وز در ماه ژوئن اعلام کرد که به علت درگذشت پدرش به علت ابتلا به کرونا، تمایلی به ادامه فوتبال بازی کردن ندارد و اعلام بازنشستگی کرد که کمی بعد باشگاه روساریو سنترال او را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

ته وز اسطوره باشگاه بوکا جونیورز است چرا که در سن 13 سالگی وارد آکادمی این باشگاه شد. او اولین بازی خود را در بوکا در سن 17 سالگی در سال 2001 انجام داد و سه سال بعد از آن راهی کورینتیانس شد و بعد از آن تجربیات اروپایی مختلفی در تیم های وستهام، منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس داشت تا این که تصمیم گرفت که به باشگاه سابقش بوکا برگردد. کارلوس پس از یک فصل حضور در بوکا نتوانست به پیشنهاد نجومی چینی ها جواب رد بدهد و پس از دو سال حضور در شانگهای دوباره به بوکا برگشت و تا سال 2021 در این تیم بازی کرد. بوکا جونیورز اخرین تیم دوران فوتبال کارلوس بود.

شب گذشته باشگاه بوکا جونیورز از فرصت تقابل با روساریو سنترال استفاده کرد و از سرمربی این تیم یعنی کارلوس ته وز که یکی از اسطوره های این باشگاه به شمار می رود، تجلیل کرد.

4125