بازیکن مازاد ژاوی که حالا در لیگ بلژیک می‌درخشد

بازیکن مازاد ژاوی که حالا در لیگ بلژیک می‌درخشد

پایگاه خبری فوتبالی - فران جوتگلا مهاجم سابق آکادمی بارسلونا عملکرد درخشانی را در آغاز فصل در لیگ بلژیک ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که تجربه حضور در اکادمی های اسپانیول و بارسلونا را دارد، عملکرد درخشانی را در تیم جدید خود یعنی بروژ داشته است. محصول آکادمی بارسلونا از دقایقش به نحو احسن استفاده کرده است و خود را به عنوان مهاجمی باکیفیت ثابت کرده است و به نظر می رسد که با همین روند در آینده ای نزدیک راهی لیگ های بزرگ اروپا خواهد شد.

جوتگلا در پنج بازی آغازین فصل خود برای بروژ دو گل زده و دو پاس گل داده است. گل اخیر این بازیکن در مقابل "لوون" با تحسین های زیادی همراه شده است و برخی پرسیده اند که بارسلونا چگونه چنین بازیکن با استعدادی را به سادگی از دست داده است. در حقیقت جوتگلا در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد، در ابتدا دروازه بان را جا گذاشت و بعد از آن که با حرکات تکنیکی مدافعان حریف را محو خود کرد و در نهایت توپ را وارد دروازه کرد. عملکرد وی باعث شد تا عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کند و در پایان بازی گفت که از پیروزی تیمش خیلی خوشحال است.

بازیکن اسپانیایی یکی از لیدرهای هجومی تیم بلژیکی به شمار می رود اما به نظر می رسد که ژاوی هرناندز اعتقادی به این بازیکن نداشت و به همین خاطر او را در لیست مازاد قرار داد. 

4125