پیش‌بازی پرسپولیس – فولاد/ دیدار انتقامی

پیش‌بازی پرسپولیس – فولاد/ دیدار انتقامی

پایگاه خبری فوتبالی – یحیی گل‌محمدی امیدوار است با حضور تماشاگرانش بتواند انتقام شکست فصل گذشته در سوپرجام را از فولاد بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس خاطره خوبی از آخرین تقابلشان با فولاد ندارند. پرسپولیس که در دو بازی رفت و برگشت در لیگ برتر موفق شده بود شاگردان نکونام را شکست دهد، در سوپرجام به این تیم باخت و حالا پرسپولیس امیدوار است در اولین بازی خانگی‌اش بتواند انتقام آن شکست را از فولاد بگیرد هر چند که تیم اهوازی با مهره‌هایی که در نقل و انتقالات تابستانی گرفته، قوی‌تر از فصل گذشته شده و بردن این تیم اصلا کار راحتی نیست.

چهره‌های ویژه: مهدی شیری، سعید آقایی و احسان پهلوان سه بازیکنی هستند که از پرسپولیس راهی فولاد شدند و قطعا این جمع سه‌نفره – به خصوص مهدی شیری – انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم سابقشان دارند. تقابل احتمالی وریا غفوری با پرسپولیس هم یکی دیگر از جذابیتهای این بازی خواهد بود.

غایب: مرتضی پورعلی‌گنجی با توجه به عدم صدور ITC شرایط همراهی این تیم مقابل فولاد را ندارد هر چند قرمزها امیدوارند که در مکاتبه با فیفا بتوانند ITC مدافع سرشناسشان را تا قبل از بازی فردا بگیرند.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید و همین نتیجه در بازی فولاد و صنعت نفت آبادان رقم خورد.

وضعیت جدول: پرسپولیس و فولاد 1 امتیازی، به ترتیب در رده‌های نهم و دهم جدول قرار دارند.

هفته دوم لیگ برتر

جمعه 28 مرداد

پرسپولیس – فولاد ساعت 20.30

تیم داوری: پیام حیدری، سعید قاسمی، حسین مرادی، فرزاد منصوری

1984