جزییات پیشنهاد بارسلونا برای مدافع آرژانتینی

جزییات پیشنهاد بارسلونا برای مدافع آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از ناکامی در جذب برناردو سیلوا به سراغ تقویت ترکیبش در پست های دیگر رفت که حالا نگاه آنها به سوی خوان فویث جلب شده است.

به گزارش فوتبالی، هر چند که ویارئال تمایلی به فروش دفاع راست آرژانتینی ندارد اما بارسا به شدت در تلاش است تا بازیکن 24 ساله را بخرد. جرارد رومرو خبرنگار کاتالان گزارش داده است که اولین پیشنهاد بارسلونا برای فویث مبلغ 30 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش خواهد بود.

فویث بازیکن مهمی در ویارئال با هدایت امری است. اونای روی این بازیکن به شکل ویژه ای حساب می کند چرا که او توان حضور در پست دفاع کناری، دفاع میانی و هافبک میانی را دارد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است. البته انگیزه و اراده خود این بازیکن هم می تواند اثرگذار باشد. فویث می داند که قطار بارسلونا فقط یک بار از مقابلش عبور می کند و نمی خواهد آن را از دست بدهد. البته رابطه خوب فویث با امری می تواند در تصمیمش تاثیرگذار باشد و البته ویارئال هم به هیچ وجه تمایلی به فروش این بازییکن ندارد.

بارسلونا در صورت ناکامی در جذب فویث دو گزینه دیگر را زیر نظر دارد : هکتور بیرین که فقط یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و مورد توجه منچستریونایتد هم هست و همچنین مونیر از دورتموند که از دوران حضورش در پی اس جی شرایطش را دنبال می کنند. در هر صورت به نظر می رسد که فویث گزینه محبوب ژاوی است چرا که شبیه ترین گزینه به آزپیلیکوئتا است که با تمدید قرارداد با چلسی از دست بارسلونا پرید.

4125