چهار بازیکنی که اتلتیکو مادرید با 250 میلیون یورو نفروخت

چهار بازیکنی که اتلتیکو مادرید با 250 میلیون یورو نفروخت

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید در ساعات اخیر چهار پیشنهاد به ارزش 250 میلیون یورو را برای فروش چهار بازیکن خود رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید به پیشنهاد 130 میلیون یورویی منچستریونایتد برای ژائو فلیکس ستاره پرتغالی پاسخ منفی داد. آنها همچنین پیشنهاد 40 میلیون یورویی چلسی برای مارکوس یورنته هافبک اسپانیایی خود را رد کردند چرا که سیمئونه علاقه زیادی به این بازیکن دارد و به هیچ وجه نمی خواهد او را از دست بدهد. رقم فسخ قرارداد یورنته 120 میلیون یوروست. این بازیکن می داند که فصل گذشته در سطح انتظارات نبوده و امسال می تواند شرایط را عوض کند..

از طرفی ماتیاس کنیا مهاجم برزیلی نیز با پیشنهاد 40 میلیون یورویی منچستریونایتد مواجه شده که اتلتیکو با فروش او هم مخالفت کرده است. مدیران تیم مادریدی اعتقاد دارند که ماتیاس برای هماهنگی به زمان نیاز دارد و به همین خاطر عجله ای برای فروش او ندارند. از سویی یوونتوس نیز حاضر شده تا برای خرید موراتا 40 میلیون یورو بپردازد اما مدیران اتلتیکو پاسخ منفی دادند و سیمئونه روی این بازیکن حساب باز کرده است.

بدین ترتیب اتلتیکو با پاسخ منفی به پیشنهادهای اغواکننده به مجموع ارزش 250 میلیون یورو نشان داد که حاضر نیست که بازیکنانش را به تیم های دیگر کادو بدهد چرا که خودش می خواهد در لالیگا و اروپا مدعی باشد.

4125