منچستر یونایتد و هدف گرفتن دو ستاره از غول‌های مادریدی

منچستر یونایتد و هدف گرفتن دو ستاره از غول‌های مادریدی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که منچستر یونایتد با توجه به شروع ضعیفی که در فصل جدید داشته است، می خواهد از فرصت باقی مانده نقل و انتقالات استفاده کند و تیم خود را تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر اخباری منتشر شده است که نشان می دهد منچستر یونایتد به دنبال جذب کاسمیرو، هافبک دفاعی رئال مادرید است. شیاطین سرخ برای اینکه کاسمیرو را ترغیب کنند تا از رئال مادرید خارج شود و به پیشنهاد آن ها پاسخ مثبت بدهد، پیشنهاد دستمزدی بالاتر از دستمزد رئال مادرید را داده اند و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد و تصمیم نهایی رئال مادرید و کاسمیرو چه خواهد بود.

این تمام ماجرا نیست. به گفته فابریزیو رومانو، منچستر یونایتد به دنبال جذب ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید هم هست. شیاطین سرخ پیشنهادی 50 میلیون یورویی به اتلتیکو مادرید داده اند اما بعید نیست که سیمئونه و اتلتیکو با این پیشنهاد موافقت کنند و اگر بخواهند فلیکس را بفروشند رقم بسیار بالاتری درخواست خواهند کرد.

در هر صورت منچستر یونایتد همزمان به سراغ دو ستاره از رئال مادرید و اتلتیکو مادرید آمده است و باید دید که در جذب آن ها موفق می شود یا خیر.

1470