ظهور مدعی جدید در سنگین وزن کشتی آزاد جهان/ درخشش سومین طلا بر سینه معصومی

ظهور مدعی جدید در سنگین وزن کشتی آزاد جهان/ درخشش سومین طلا بر سینه معصومی

پایگاه خبری فوتبالی- امیررضا معصومی در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان با شکست حریفی از هند قهرمان شد و سومین طلای تیم ایران را بر گردن آویخت.

گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از ۲۴ مرداد در صوفیه بلغارستان آغاز شد و امروز (چهارشنبه - ۲۶ مرداد) به کار خود پایان داد.

مبارزه‌های رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم از ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه به وقت تهران آغاز شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی دارنده طلای نوجوانان جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد با نتیجه ۱۴ بر ۴ مراب سلیماناشویلی از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امیررضا فرزند فردین معصومی از قهرمانان نامدار کشورمان در این مرحله به مصاف نیکولاس فیلدمن از آمریکا رفت و حریف خود را با نتیجه ۱۱ بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در فینال به مصاف ماهندرا گایکواد از هند رفت و در همان ۳ دقیقه نخست کار را یکسره کرد و حریف هندی را ۱۳ بر ۲ شکست داد و مقتدرانه طلای جهان را به گردن آویخت. معصومی نیز در این مسابقات همه حریفان را با امتیاز عالی شکست داد.

لحظاتی پیش امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم طلایی شد و آرمین حبیب‌زاده و عارف رنجبری آزادکاران وزن‌های ۶۱ و ۸۶ کیلوگرم در پیکارهای جوانان جهان در بلغارستان نیز به ترتیب نقره و برنز گرفتند.

روز گذشته و در پنج وزن نخست سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

7777