رونالدو از چه زمانی تبدیل به دشمن شماره یک رسانه‌های انگلیس شد؟(عکس)

رونالدو از چه زمانی تبدیل به دشمن شماره یک رسانه‌های انگلیس شد؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد در این روز ها از شیوه عملکرد رسانه های انگلیسی و حاشیه هایی که اطراف او ایجاد شده است، بسیار ناراحت و گله‌مند است و می بینیم که در کامنت های اینستاگرامی واکنش نشان می دهد اما رسانه های انگلیس از چه زمانی با کریستیانو رونالدو لج افتادند؟

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2006 بود که تیم ملی پرتغال و انگلیس به مصاف هم رفتند. آن بازی حاشیه های زیادی را برای کریستیانو رونالدو به همراه داشت به طوری که هنوز که هنوز هست شاید انگلیسی ها به دلیل آن بازی از رونالدو نفرت داشته باشند!

در آن بازی روی یک صحنه وین رونی که در آن زمان او هم در منچستر یونایتد حضور داشت و با رونالدو هم‌باشگاهی بود، روی یک صحنه با ریکاردو کاروالیو درگیر شد و به نوعی پای او را لگد کرد. این درگیری دو جانبه بود و کاروالیو در ابتدا پیراهن رونی را کشید و به زمین افتاد و سپس رونی پای او را لگد کرد. روی این صحنه داور به نفع پرتغال اعلام خطا کرد و کریستیانو رونالدو دوان دوان به سمت داور آمد و به شدت به او اعتراض کرد که وین رونی باید اخراج شود. رونی با دیدن رونالدو در آن صحنه بسیار عصبانی شد و رونالدو را هل داد.

داور در نهایت رونی را اخراج کرد و رونالدو به هدف خود رسید. پس از اخراج رونی، کریستیانو رونالدو یک چشمک معنا دار زد و بدین ترتیب نشان داد که به هدف خود که اخراج شدن رونی بوده رسیده است.

این تمام ماجرای علت نفرت رسانه های انگلیسی از رونالدو نیست. کریستیانو رونالدو در ادامه آن بازی یک زهر دیگر هم به انگلیس ریخت. آن بازی که در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2006 آلمان بود، به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم ملی پرتغال موفق شد در ضربات پنالتی تیم ملی انگلیس را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود. پرتغال با نتیجه 3 بر 1 انگلیس را در پنالتی ها شکست داد. پنالتی آخر و پیروزی بخش تیم ملی پرتغال را هم کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

در واقع از آن زمان که رونالدوی جوان این زهر بزرگ را به تیم ملی انگلیس ریخت و آن ها را حذف کرد، تبدیل به دشمن شماره یک رسانه های انگلیس شده است و به نظر می رسد که این کینه هنوز که هنوز است، پایانی نداشته است چرا که آن نسل، نسل طلایی تیم ملی انگلیس بود و به دست رونالدو و یارانش از جام جهانی 2006 حذف شد.

سروش جهان راد

1470