اطمینان لواندوفسکی از فتح جام با بارسلونا

اطمینان لواندوفسکی از فتح جام با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی سی و سه ساله معتقد است که می‌تواند با بارسلونا به جام‌های زیادی برسد. 

به گزارش فوتبالی، سران بارسلونا و بایرن مونیخ با آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جنگ و جدل‌های زیادی بر سر روبرت لواندوفسکی داشتند. این ستاره سابق بروسیا دورتموند از ماه‌ها پیش خواستار خروج از بوندس لیگا و پیوستن به کاتالان‌ها بود، اما هر بار با جواب منفی حسن صالیحمیدزیچ روبرو می‌شد تا اینکه در نهایت خوان لاپورتا با 50 میلیون یورو توانست نظر مدیران باواریایی را جلب کند و لواندوفسکی نهایتاً به خواسته خود رسید.

به نقل از مارکا، لواندوفسکی در مصاحبه‌ای با LaLiga World گفت: "وقتی اولین بار اطلاعاتی از علاقه بارسلونا برای جذبم شنیدم، فهمیدم که الان موقع مناسبی برای خروج از بایرن مونیخ و پیوستن به آن‌هاست. نمی‌خواستم کل دوران فوتبالی‌ام را در یک لیگ بازی کنم. در بوندس لیگا احساس خوبی داشت، اما بالاخره متوجه شدم که حالا زمان رفتن به لالیگاست و باید قدم بعدی را بردارم. می‌دانم که لحظه بزرگی برای من است و چالش سختی در پیش رو دارم، اما برای آن آماده‌ام."

"فصل بسیار جذابی در انتظار ماست. می‌خواهیم تمام هواداران را خوشحال کنیم. فکر می‌کنم زمان زیادی است که بارسا جام نبرده، اما من مطمئنم که برای آن‌ها جام‌های زیادی فتح خواهیم کرد."

4416