پیام گری نویل به رونالدو: همین حالا بلند شو و حرف بزن!

پیام گری نویل به رونالدو: همین حالا بلند شو و حرف بزن!

پایگاه خبری فوتبالی - پیام اینستاگرامی جنجالی رونالدو در مورد افشاگری خود تا دو هفته دیگر با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، گری نویل مدافع اسبق منچستریونایتد در توییتی به صحبت های رونالدو واکنش نشان داد و نوشت:" چرا بهترین بازیکن تاریخ (از نظر من) باید دو هفته منتظر بماند تا به هواداران منچستریونایتد حقیقت را گوید؟ همین حالا بلند و حرف بزن! باشگاه در بحران است و رهبران تیم باید رهبری کنند. او تنها کسی است که می تواند با این شرایط دست به یقه شود."

کریستیانو رونالدو گفته بود که دو هفته دیگر در مصاحبه ای حقایق را خواهد گفت چرا که در ماه های اخیر دروغ های زیادی در موردش گفته شده است. کریستیانو گفته بود که در ماه های اخیر صد خبر را در دفترچه یادداشت خود نوشته که 95 تا از آنها صحت نداشته اند."

شرایط وخیم منچستریونایتد با دو شکست از شروع لیگ انگلیس و قرار گرفتن در رتبه بیستم جدول باعث شده تا آنها حال و احوال عجیبی داشته باشد. هواداران یونایتد سالهاست که روز خوش ندیده اند اما به نظر می رسد که امسال از همیشه بدتر باشد. کریستیانو رونالدو هنوز آینده خود را مشخص نکرده است و معلوم نیست که ایا فصل بعد هم در یونایتد حضور دارد یا این که روانه تیم دیگری می شود.

4125