اسیر شدن ستاره سابق چلسی در لیگ چین

اسیر شدن ستاره سابق چلسی در لیگ چین

پایگاه خبری فوتبالی - اسکار هافبک سابق چلسی به نظر می رسد که در چین گیر افتاده است چرا که باشگاه کنونی او یعنی "شانگهای پورت اف سی" تصمیم گرفته است که رویای وی در مورد بازگشت به برزیل را از بین ببرد.

به گزارش فوتبالی، اسکار از ژانویه 2017 راهی لیگ چین شده است که یکی از خریدهای سرشناس و گرانقیمت فوتبال چین در سالهای اخیر بوده است. هالک، رناتو آگوستو، کارلوس ته وز، اسکیل لاوتزی، اکسل ویتسل و پائولینیو دیگر بازیکنان مشهوری بودند که راهی فوتبال چین شدند. اسکار پنج سال و نیم پیش و در زمانی که 25 سال سن داشت، با 60 میلیون پوند راهی لیگ چین شد که بیش از 100 میلیون پوند  تا کنون حقوق گرفته و 51 گل به ثبت رسانده است.

ستاره برزیلی در سال 2018 فاتح لیگ چین شد اما خیلی دوست داشت که در این تابستان به فلامینگو ملحق شود. اسکار حتی پیراهن این باشگاه را هم به تن کرد و امید زیادی داشت تا جزییات نهایی به سرانجام برسند تا به دوستان قدیمی خود فیلیپه لوئیز و داوید لوئیز ملحق شود.

در حالی که اسکار با فلامینگو به توافق رسیده بود و برای بازگشت به کشورش آماده می شد، باشگاه شانگهای SIPG اجازه انتقالش را صادر نکرد. در حقیقت باشگاه چینی حتی اجازه انتقال قرضی را هم نداد و بدین ترتیب اسکار به ناچار باید در لیگ چین بماند. اسکار در پیامی در این باره نوشت:" از محبت ها و پیام هایی که در یک ماه اخیر به خصوص از جانب هواداران فلامینگو دریافت کردم، تشکر می کنم. از علاقه فلامینگو و هوادارانش تشکر می کنم اما در حال حاضر امکان چنین انتقالی وجود نداشت. برای باشگاه و همه دوستانی که در آن جا دارم، آرزوی موفقیت را در ادامه فصل دارم. ممنون از همگی."

4125