روزی که امباپه به دی‌ماریا اجازه هت‌تریک نداد!

روزی که امباپه به دی‌ماریا اجازه هت‌تریک نداد!

پایگاه خبری فوتبالی - حالا که جنجال پنالتی ها در پی اس جی با درگیری میان نیمار و امباپه قوت گرفته، برخی یاد زمانی افتاده اند که مهاجم فرانسوی با ندادن پنالتی به دی ماریا، خودخواهی خود را نشان داده بود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که خودخواهی امباپه و علاقه اش به گلزنی اتفاق جدیدی نیست. در حقیقت در مارس 2019 زمانی که پی اس جی و مارسی در "لوکلاسیک" فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند، تیم فرانسوی با گلهای امباپه و دی ماریا (دو بار) با نتیجه سه بر یک پیش بود. امباپه گل اول را زد که والره ژرماین کار را به تساوی کشاند اما دی ماریا با دو گل در یازده دقیقه باعث شد تا تیمش پیش بیافتد. گل دوم دی ماریا یک ضربه آزاد تماشایی از فاصله 30 متری بود.

بعد از آن امباپه در محوطه جریمه از حریف پنالتی گرفت که دی ماریا از او خواست تا اجازه بدهد که پنالتی بزند و هت تریک خود را تکمیل کند. آنخل امید زیادی داشت تا کیلیان درخواستش را بپذیرد اما امباپه خواسته او را رد کرد تا خودش پنالتی را بزند. کیلیان پشت ضربه ایستاد و شوت او توسط یوهان پله مهار شد.

امباپه شنبه گذشته در بازی پی اس جی و مونپولیه پنالتی خود را از دست داد. وقتی که پی اس جی صاحب پنالتی دیگری شد، نیمار توپ را برداشت و به امباپه اجازه نداد که پنالتی بزند. همین مسئله اختلاف میان نیمار و امباپه را افزایش داد و ستاره برزیلی در پایان بازی برای توییت های ضد مهاجم فرانسوی لایک زد تا درگیری میان این دو شدت بگیرد.

4125