ایلان ماسک هواداران منچستریونایتد را سر کار گذاشت!

ایلان ماسک هواداران منچستریونایتد را سر کار گذاشت!

پایگاه خبری فوتبالی - ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد کره زمین چهارشنبه در صفحه خود در توییتر نوشت که توییت قبلی خود در مورد خرید منچستریونایتد یک شوخی بوده است.

به گزارش فوتبالی، ماسک در ابتدا نوشت که قصد خرید سهام منچستریونایتد را دارد و وقتی یک هوادار از او پرسید که آیا جدی این را گفته است، در جواب گفت:"نه، این یک شوخی قدیمی در توییتر است. من هیچ باشگاه ورزشی را نمی خرم."

توییت اولیه ماسک با مضمون "منچستریونایتد را می خرم" با استقبال گرم هواداران شیاطین سرخ مواجه شده بود. افت تیم انگلیسی با مدیریت گلیزرها باعث شده بود تا هواداران یونایتد به شدت از این خبر خوشحال شوند.

ماسک از توافق 44 میلیارد دلاری برای خرید توییتر عقب کشیده است و حالا به نظر می رسد که  کارش با این شرکت به شکایت و شکایت کشیدی رسیده است. ماسک عادت دارد که پیام های جنجالی زیادی در شبکه های اجتماعی منتشر کند. وی در روز 27 آوریل نوشته بود:" کار بعدی من این است که سهام کوکا کولا را بخرم تا دوباره کوکائین در آن بریزم."

به هر صورت به نظر می رسد که ایلان ماسک هیچ برنامه ای برای ورود به دنیای ورزش ندارد و امیدی که هواداران شیاطین سرخ در این زمینه پیدا کرده اند هم کاملا بی مورد است.

4125