شوخی با یادداشت برداری رونالدو از خبرهای کذب!

شوخی با یادداشت برداری رونالدو از خبرهای کذب!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد شرایط عجیبی را تجربه می کنند.

به گزارش فوتبالی، خود کریستیانو ماه هاست که قصد جدایی دارد چرا که می خواهد در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. شیاطین سرخ نیز پس از عملکرد ضعیف تیم در هفته های آغازین مشکلی با رفتن رونالدو ندارند چرا که می توانند با جدایی ستاره پرتغالی، رختکن یکدست تری داشته باشند و به شکل دقیق تری برای آینده برنامه بچینند اما مشکل این جاست که کریستیانو با وجود تلاش های وکلایش هیچ مشتری مناسبی برای خود پیدا نکرده است و در حال حاضر بدون مشتری است.

در میان همه این شایعات، کریستیانو تصمیم گرفت که در پیامی اینستاگرامی به منتقدانش حمله کند. رونالدو مدعی شد که در هفته های اخیر در دفترچه یادداشت خود 100 خبر مختلف را یادداشت کرده اما فقط 5 تایشان صحت داشته اند و بقیه دروغ بوده اند. ستاره پرتغالی اعلام کرده است که در هفته های آینده در مصاحبه ای به همه اخبار و حواشی پاسخ خواهد داد.

صفحه بلیچر ریپورت با یادداشت برداری کریستیانو رونالدو شوخی کرده است و تصویری فتوشاپی از وی در حال یادداشت اخبار کذب در دفترچه یادداشت خود منتشر کرده است. البته احتمالا منظور رونالدو به شکل کنایه بوده است چرا که بعید است که ستاره پرتغالی در عصر اطلاعات بخواهد وقت خود را صرف نوشتن اخبار غلط در مورد خود در یک دفترچه کند!

4125