ریسک بزرگ لاپورتا؛ بدون فروش بازیکن به سراغ خرید ستاره پرتغالی می‌رود؟

ریسک بزرگ لاپورتا؛ بدون فروش بازیکن به سراغ خرید ستاره پرتغالی می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به ادعای خاوی میگل، خبرنگار اسپانیایی، برناردو سیلوا علی رغم حضور فرنکی دی یونگ به بارسلونا خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، اخیرا به نظر می رسید جنجال های نقل و انتقالات بارسلونا کمی آرام گرفته است اما ظاهرا یکبار دیگر هم سر و صدا به پا خواهد شد! 

در حالی که بارسلونا درگیر ثبت همه بازیکنان جدید خود است، به نظر می رسد که لاپورتا می خواهد مرتکب یک ریسک دیگر بشود و بدون فروش بازیکنی مثل فرنکی دی یونگ به سراغ خرید ستاره پرتغالی منچسترسیتی یعنی برناردو سیلوا برود.

روزنامه نگار اسپانیایی، خاوی میگل ادعا کرده است که برناردو سیلوا بدون توجه به آینده فرنکی دی یونگ از منچستر سیتی به بارسلونا خواهد پیوست. می توان گفت این یک بازی برد و باخت است چرا که خروج دی یونگ برای اینکه بارسلونا بتواند قرارداد برناردو سیلوا را ثبت کند ضروری است.

به گفته میگل در رادیو کاتالونیا، در واقع احتمال دارد پیر امریک اوبامیانگ قربانی این بازی باشد. ظاهرا اینکه چه کسی از باشگاه می رود اهمیتی ندارد و در هر صورت سیلوا بازیکن بارسلونا خواهد شد.

اخیرا اقداماتی برای انتقال اوبامیانگ به چلسی صورت گرفته اما اینکه بارسلونا تصمیم بگیرد دی یونگ را نگه دارد و برناردو سیلوا را هم بیاورد عجیب به نظر می رسد چرا که بارسلونا هم اکنون در خط هافبک پر مهره است.

1470