سیمئونه ستاره خود را به منچستر یونایتد می دهد؟

سیمئونه ستاره خود را به منچستر یونایتد می دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث هایی پیرامون علاقه منچستر یونایتد به جذب آلوارو موراتا به گوش رسیده است.

به گزارش فوتبالی، اما دیگو سیمئونه به ماندن سائول نیگز و آلوارو موراتا در اتلتیکو مادرید اشاره کرد. دو بازیکن اسپانیایی، سائول نیگز و آلوارو موراتا ظاهرا در ماه جاری در اتلتیکو مادرید می مانند. نیگز تابستان امسال بعد از حضور قرضی در چلسی به اتلتیکو بازگشت چون آبی ها با فعال کردن گزینه خرید برای این هافبک موافقت نکردند. چلسی تمایل داشت به عنوان بخشی از برنامه خلوت کردن تیم نیگز را مرخص کند اما هیچ پیشنهاد دیگری برای او وجود نداشت.

همچنین موراتا نیز بعد از جدایی از باشگاه به صورت قرضی، دوباره به پایتخت اسپانیا بازگشت چرا که یوونتوس به انتقال دائمی این بازیکن ۲۹ ساله علاقه‌ای نداشت.

احتمال اینکه منچستر یونایتد خواستار جذب موراتا باشد وجود دارد اما این تیم انگلیسی هنوز اقدام رسمی انجام نداده است.

دیگو سیمئونه تایید کرد که در هفته های اخیر پیشنهاداتی برای جذب هردو بازیکن وجود داشته است اما مربی آرژانتینی تحت تاثیر عملکرد آنها در بازی های پیش فصل قرار گرفته و قصد دارد در ماه های آینده آنها را در باشگاه نگه دارد. موراتا در بازی اول اتلتیکو مادرید در لالیگا هت تریک کرد.

سیمئونه درباره شرایط این دو بازیکن اسپانیایی خود گفت:"سائول و موراتا با شوق و جدیت زیادی برگشته‌اند و این چیزی است که تیم به آن نیاز دارد. آنها برای این فصل هیجان دارند و امیدواریم این را به نمایش بگذارند."

1470