درخواست رونالدو و دیگر بازیکنان بزرگ منچستریونایتد از مدیران

درخواست رونالدو و دیگر بازیکنان بزرگ منچستریونایتد از مدیران

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان بزرگ منچستریونایتد از جمله کریستیانو رونالدو از مدیران باشگاه درخواست کردند تا برای تقویت تیم، چند بازیکن جدید خریداری کنند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست 2-1 مقابل برایتون در هفته نخست لیگ برتر، روز شنبه اتفاق بسیار جالبی در لیگ برتر انگلیس رقم خورد و برنتفورد موفق شد با نتیجه چهار بر صفر، شیاطین سرخ را تحقیر کنند تا شرایط برای تن هاگ و بازیکنان از همیشه سخت تر شود. این نتیجه، واکنش بسیاری از هواداران را در فضای مجازی به همراه داشت و برخی از هواداران، اریک تن هاگ و گلیزرها را مقصر اصلی این وضع نابسامان می‌دانند. من یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تاکنون موفق به جذب تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز شده، اما این خریدهای جدید هم نتوانستند کمکی به بهتر شدن اوضاع بکنند و در سمتی دیگر، اخبار خروج کریستیانو رونالدو و حواشی این فوق ستاره پرتغالی، باعث ملتهب تر شدن جو الدترافورد شده است. 

به نقل از مارکا، حالا بازیکنانی همچون رونالدو، برونو فرناندز، هری مگوایر، لوک شاو و مارکوس رشفورد از مدیران باشگاه خواسته‌اند تا چند بازیکن جدید جذب کنند و معتقدند که مدیران در این تابستان نتوانستند جای خالی بازیکنان خروجی را پر کنند. 

پل پوگبا، جسی لینگارد، نمانیا ماتیچ، خوان ماتا و ادینسون کاوانی در این تابستان از الدترافورد رفته‌اند.

4416