مهدوی: باید به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس زمان بدهیم/ فولاد مدعی قهرمانی است

مهدوی: باید به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس زمان بدهیم/ فولاد مدعی قهرمانی است

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا مهدوی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل فولاد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی این تیم مقابل ذوب آهن گفت: همیشه توقعات از تیم بزرگ و پر مهره پرسپولیس بالاست و علت آن این است که پرسپولیس در طی سالهای گذشته، یکی از بهترین تیم های فوتبال در ایران و آسیا بوده و کسی نمی تواند این موضوع را انکار کند.

وی افزود: اکنون در ابتدای فصل قرار داریم و نباید گله مندی داشته باشیم. باید برای هماهنگی بهتر به بازیکنان جدیدی که اضافه شدند و همینطور سرمربی زمان بدهیم تا پرسپولیس بتواند اتفاقات خوبی را در این فصل برای هواداران خود رقم بزند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین در خصوص بازی حساس پرسپولیس و فولاد گفت: فولاد یکی از مدعیان قهرمانی امسال است که بسیار حرفه ای و زیرکانه بازیکنانی را که لازم داشت جذب و حواشی را مدیریت کرد. به نظرم جواد نکونام در این چند فصل اخیر توانسته است به خوبی به بازیکنان خود القا کند که اولین برنامه گل نخوردن و سپس با تاکتیک بازی کردن است.

مهدوی تصریح کرد: شک ندارم که جمعه رقابت جذابی را بین پرسپولیس و فولاد شاهد خواهیم بود چرا که تیم نکونام فوتبال بازی می کند و پرسپولیس هم مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند عملکرد بهتر و بازی روانی را از خود نشان می دهد.

وی درباره وضعیت خط حمله سرخ پوشان گفت: من  فکر میکنم آقای درویش در برنامه فوتبال برتر صحبت های کاملی را ارائه داد و ما فصل گذشته با همین نفرات بهترین خط حمله را داشتیم. البته که توقع از تیم بزرگ پرسپولیس خیلی بیشتر است تا بتواند توانایی های خودش را مثل سالهای گذشته با درایت کادرفنی و بازیکنان خود ثابت و موتور گلزنی خودش را هم روشن کند تا اتفاقات خوبی را در این فصل رقم بزند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین در پایان گفتگو خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: برای هواداران پرسپولیس آرامش و دقت نظر آرزو می کنم و میخواهم فقط روی تیم خودشان تمرکز کنند. هواداران سایر امور را بسپارند به مدیریت و کادرفنی و به آنها اعتماد کنند. این یحیی گل محمدی و کادرفنی اوست که نتایج را برای تیم رقم میزند و امیدوارم اتفاقات و نتایج درون مستطیل سبز رقم بخورد. هواداران عنایت داشته باشند که فقط طرفدار باشند و هوادار.

پی نوشت: این گفتگو شب گذشته و پیش از انتخاب محمدرضا مهدوی به عنوان عضوی از کادر نساجی مازندران انجام شده است.

۷۷۶۸