روزی که رونالدو در اولین بازیش برای منچستریونایتد درخشید

روزی که رونالدو در اولین بازیش برای منچستریونایتد درخشید

پایگاه خبری فوتبالی - درست 19 سال پیش در چنین روزی منچستریونایتد اولین بازی رسمی خود را در منچستریونایتد داشت و به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در آن بازی همچون اریک جمبا جمبا اولین بازی خود را در منچستریونایتد داشت هر چند که مسیر فوتبال این دو کاملا متفاوت بود. در آن روز، منچستریونایتد در آغاز لیگ انگلیس مقابل بولتون قرار گرفته بود. در حالی که شیاطین سرخ با یک گل پیش بودند، رونالدو به جای نیکی بات وارد زمین شد. ستاره 18 ساله در آن زمان بازیکنی نسبتا گمنام در دنیای فوتبال بود که خیلی ها دوست داشتند با او اشنا شوند. یونایتد برای خرید او 12.5 میلیون پوند پرداخته بود. کریستیانو شماره هفت که توسط بکام خالی شده بود را به تن کرد و هواداران استقبال گرمی از او داشتند.

رونالدو در اولین توپی که تصاحب کرد، نیکی هانت را جا گذاشت اما مدافع بولتون روی او خطا کرد. البته کریستیانو کم نیاورد، به بازی برگشت و آماده بود تا پاس بعدی را دریافت کند. رونالدو در نیم ساعت حضورش در زمین هواداران را کاملا به وجد آورد و نوید آینده درخشانی را داد. کریستیانو در پست بال چپ بازی می کرد  و به کابوس مدافعان مقابلش تبدیل شده بود. 

فرگوسن در پایان بازی گفت که اولین بازی رونالدو "خارق العاده" و "غیرقابل باور" بوده است.  هواداران هم در پایان بازی به شدت ستاره پرتغالی را تشویق کردند. 

4125